דני ברוש מעין גב מוציא בימים אלה את ספרו האוטוביוגרפי המרגש "ילד 171 אדום". סיפור חייו המרתקים של ברוש היה בהחלט יכול להיגמר אחרת. אבל הוא נלחם לבדו להיות מי שהוא כיום, למרות הקשיים שזימנו לו החיים. בעטיפה האחורית של הספר מופיעים דברים שכתבה תקוה נווה: "סיפור חייו רב התהפוכות של ילד 171 אדום, משתרע בין שדה חצבים לבנים זקופי קומה בישוב קטן על שפת הכנרת לבין שדה פטריות שמפיניון חבויות באדמת כפר קטן בצרפת.

במרחב הזה בין הגלוי לסמוי מקיצה המודעות ביום חם אחד בעודו יושב על צינור כשגבו אל השמש ופניו אל אמו המספרת. במרחב הזה הוא נאלץ לגדל את עצמו תוך ניסיון בלתי פוסק ובלתי מתפשר לפענח את חידת חייו שהולכת ונפרשת. יש עובדות ידועות ויש פיסות סיפור מופקדות אצל אמו האהובה, אלא שהיא נלקחת ממנו בדמי ימיה שלה ומותירה לו אחות קטנה, אב חורג וסיפור חיים לא מפוענח. הכמיהה לחשיפת האמת על עצמו שזורה באימוץ נחוש של חיי הווה על שפת האגם, בחיבוק עם הטבע שמרתק אותו ומעניק לו נחמות קטנות ומטעין את נפשו הצעירה בכוחות לגבש זהות עצמאית שאינה תלויה בזולת. ככל שחולפות השנים מתגבר בו הצורך לחשוף את זהות האב, הלא נוכח ולפרוע ממנו את סגירת המעגל, אולם האיש הזה מנחיל בסופו של דבר אכזבה ובוחר להישאר נסתר במקום הבטוח מאחורי פרגוד העבר. 

לקח אחריות על החיים

אלא שילד 171 אדום, לא נשאר ילד. הוא לקח אחריות על חייו וגידל את עצמו באומץ ובנחישות להיות בן זוג, אב וסב נוכח בחיי בני משפחתו. להיות אדם אוהב, מעורב ופתוח ליפי העולם וליפי צאצאיו, אדם שבחר לא לוותר על עצמו ולא על בני משפחתו ולהיות אדם שגילה בתוכו את יכולותיו וכישרונותיו וממשיך לתת להם ביטוי. הספר המרתק הזה הוא עדות נאמנה ומרגשת לכך." את הספר ערכה חווה שחם וניתן לרכוש אותו ישירות אצל דני ברוש Daniel Brosh.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה