כללית משיקה תוכנית חדשה אשר מתגמלת על עמידה ביעדי בריאות

ללקוחות "כללית מושלם" יש תוכנית חדשנית המעניקה תמריצים והטבות ללקוחות על עמידה ביעדים הקשורים לניהול אורח חיים בריא
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב print
צילום: אילוסטרציה shutterstock
צילום: אילוסטרציה shutterstock

לקוחות כללית מושלם יוכלו להתחבר לאפליקציית 'אקטיב' המסייעת בניהול אורח חיים בריא ולקבל תגמולים על עמידה ביעדי בריאות כמו פעילות גופנית, עמידה במספר צעדים יומי, שתיית כוסות מים, הפסקת עישון, ירידה במשקל ופעילות מקדמת בריאות.

עמידה ביעדים אלה תזכה את הלקוחות ב"מטבעות בריאות" שניתן יהיה לממש בהטבות שונות ורכישת מוצרים מעולם הבריאות כדוגמת אביזרי כושר, שעון חכם, שוברים לרכישת מוצרי ספורט ובריאות, הנחה בטיפולי רפואה משלימה ועוד.

התוכנית מופעלת באמצעות אפליקציית 'אקטיב' שפותחה בשיתוף חברת יוביטל וחברת מובמנט (movment) ומוצעת ללקוחות 'כללית מושלם' מעל גיל 18 ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה. ביצועי המשתמשים יאספו באמצעות האפליקציה דרך מכשור לביש ודיווחים אישיים של המשתמשים.

"מדובר בשינוי תודעתי חשוב ופורץ דרך"

פרופסור אהוד דודסון מנכ"ל כללית התייחס לתוכנית החדשה ואמר כי "כארגון הבריאות הגדול בישראל, אנו שמחים להוביל את המגמה של ניהול אורח חיים בריא ולכן אנו משיקים תוכנית שמגייסת את הלקוחות להיות שותפים פעילים בניהול בריאותם באמצעות אפליקציה פשוטה להפעלה שתסייע לשפר ולקדם את בריאותם ולהתמיד בכך".

"השקת התוכנית חשובה במיוחד בתקופה זו של התמודדות עם מגפת הקורונה, תקופה בה האפשרות לשפר את תוצאי הבריאות באמצעות אפליקציה הנגישה לכל מטופל במכשיר הנייד מותאמת במיוחד למציאות הנוכחית ומאפייניה", הוסיף פרופ' דודסון. 

לדברי דפנה כרמלי ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם: "להשקת התוכנית נדרשה עבודת הכנה מדוקדקת מול משרד הבריאות ואנו מודים על אישור התוכנית. לראשונה, מערכת הבריאות בישראל מתגמלת לקוחות על אורח חיים, מדובר בשינוי תודעתי חשוב ופורץ דרך". 

בבסיס תיכנון האפליקציה עומדת התפיסה של מתן הטבות עבור ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא. לתפיסה זו מגיעה תימוכין רבים במחקרים מתחום הכלכלה ההתנהגותית. מחקרים אלה מעלים כי מתן תמריצים מניב תוצאות במיוחד כאשר התמריץ אינו חד פעמי, אלא ניתן בהדרגה ולאורך זמן.

עוד עולה כי לתמריץ יש השפעה חיובית בקרב אנשים שמאמינים ביכולת שלהם לאמץ את השינוי – התוכנית מחזקת את תחושת המסוגלות ומעודדת לבצע את 'הצעד הראשון' לשינוי ובהמשך מתחזקת את המוטיבציה ומשמרת את ביצועים באמצעות תגמולים ותמריצים מעולם הבריאות. 

את האפליקציה ניתן להוריד דרך חנות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד. השירות ניתן ללקוחות כללית מושלם מעל גיל 18 , ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה.

בכללית קרוב ל-4.7 מיליון לקוחות, כאשר 3.6 מהם הם לקוחות של תוכנית כללית מושלם. תוכנית "אקטיב" מצטרפת לכיסוי שהושק לאחרונה ללקוחות כללית מושלם פלטינום. חבילה של עד 10 מפגשים עם מאמן/נת כושר אשר בונה ומתאים תוכנית אימון אישית בהתאם ליכולות ולהעדפות האישיות של הלקוח. בנוסף, עד 3 מפגשים עם יועץ/ת תזונה אשר מרכיב תפריט המתאים לאורח החיים לסגנון ולהעדפות האישיות – והכל בבית הלקוח. 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

תגיות

אולי גם יעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram