fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הקמת הוצאת ספרים בעידן זה היא אמירה, הספר כאן"

לרגל שבוע הספר העברי ייסד המחנך, והפובליציסט עמנואל בן סבו הוצאת ספרים חדשה.
הספרים החדשים שיצאו בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר" | צילום: טליה בן סבו
הספרים החדשים שיצאו בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר" | צילום: טליה בן סבו

בימים בהם הרשתות החברתיות לסוגיהן כחלק מהתעצמות תרבות דור המסכים כמעט ומדיחות את הספר מקדמת הבמה הספרותית, החליט המחנך והסופר עמנואל בן סבו לייסד הוצאת ספרים ייחודית, מיוחדת ובעיקר מעניקה כבוד לאות הכתובה.

"הקמת הוצאת הספרים 'עכשיו אפשר', נדמית בימים אלה כהימור חסר אחריות אך כמי שמכבד את המילה הכתובה, את הספר, את ריח העמוד הראשון היוצא ממכונת הדפוס אוהב את הדפדוף ומכור לטקסט שבכריכה האחורית של הספר, אני מאמין שבמאה השנים הבאות על אף כל 'נבואות חורבן הספר' ימשיכו לצאת ספרים לאור.

"בימים אלה חוגגת ההוצאה 'עכשיו אפשר' את הוצאתו לאור של הספר החמישה עשר, ספרו של העיתונאי הבכיר והמוערך מעיתון 'ידיעות אחרונות', בנו גואל, "קול פעם מחדש."

הקמת הוצאה לאור חדשה בימים בהם מספידי האות ומבכי הפיסקה נושאים משאם ברמה ומקוננים על קבורת הספר הסטנדרטי, עם הכריכה והדפים, עם הסימנייה והמבוא, נראית כמעשה לא אחראי.

לא כך חושב המחנך, הסופר, המשורר והפובליציסט עמנואל בן סבו אשר מציין בימים אלה את הוצאתו לאור של הספר החמישה עשר בהוצאת הספרים אשר הוא עומד בראשה: "עכשיו אפשר", הוצאת ספרי איכות.

"אני מאמין גדול בספרים על אף 'ההלוויות' הנערכות חדשות לבקרים לספרים, ממש ספרים 'כמו של פעם', ספרים שניתן ללטף את הכריכה שלהם, להריח את הדפים, להתרפק על העלילה תוך הצמדת הספר לחיק, לכעוס על גיבור העלילה ולהניח את הספר ברטינה על השידה.

להמתין לבצק העוגה שיתפח ולקרא עוד פרק, להשאיר את הספר פתוח על פנייך כשאתה מתחיל בסבב נחירות עדינות. לכן החלטתי לייסד את הוצאת הספרים: "עכשיו אפשר".

מאז הקמת ההוצאה המעניקה ליווי אישי מרגע ההחלטה להוציא הספר לאור ועד לקבלת הספר המושלם, יצאו עד כה חמישה עשר ספרים חדשים.

הספר החמישה עשר היוצא בימים אלה בהוצאה הינו ספרו של העיתונאי הבכיר והוותיק, בנו גואל, "קול פעם מחדש". לקראת שבוע הספר העברי יצאו בהוצאת הספרים "עכשיו אפשר" הספרים: ספר תיעוד "ילדותי הנעדרת", ספר ילדים "אנדור", ספר שירה "איש בלי קירות", ספר פרוזה מקור" במקום הנכון של הלב". ממשיכים להרחיב את ארון הספרים בכל הסוגות מתיעוד, ספרות ילדים, פרוזה, שירה ועוד." אומר בן סבו.

הספרים החדשים שיצאו בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר" | צילום: טליה בן סבו
הספרים החדשים שיצאו בהוצאת ספרי האיכות: "עכשיו אפשר" | צילום: טליה בן סבו
הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות