Nazareth, IL
20°
Clear
3h4h5h6h7h
19°C
19°C
18°C
18°C
19°C

תלמידי חט"ב היובל הכינו "מארזים מתוקים" לצוותים במחלקות הקורונה בביה"ח רמב"ם

צילום: דוברות רמת ישי

בביה"ס היסודי ארזים פתחו במבצע "עידוד לבידוד"-משלוח חבילות שי לתלמידים מבודדים.

ראש מועצת רמת ישי, עפר בן אליעזר: "הפעילויות השונות בבתי הספר למען הקהילה-הן קהילת רמת ישי והן התרומה לצוותים הרפואיים מרחיבות את הלב ומוכיחות שוב את חוסנה וחוזקה של קהילת רמת ישי. יישר כוח למנהלת מחלקת החינוך פנינה שלזינגר ומנהלות בתי הספר, אורית קובו-הייט ושרה וקנין על הובלת הפעילויות וכמובן לתלמידים על היוזמה והיצירתיות"

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

מומלץ לקריאה

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות