fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה הקטן גדול יהיה

שמחה גדולה בעיריית נוף הגליל :סגן ראש העיר, שמעון (סמיון) ברון התחדש בתואר סבא
ראש העיר רונן פלוט יחד עם ברון וגדלקין (צילום: באדיבות דוברות העירייה)
ראש העיר רונן פלוט יחד עם ברון וגדלקין (צילום: באדיבות דוברות העירייה)

הג'וניור הראשון לבית ברון יצא לאוויר העולם ביום שישי האחרון בשעות הבוקר המוקדמות, בשיאה של הסערה שבה, סבו שמעון (סמיון), עבד מסביב לשעון בהיותו אחראי על תחום חזות העיר, התברואה והמערך הטכני.

הסבא הנרגש שלא עצם עין בלילה, התייצב בבוקר שישי במחלקת היולדות של בית החולים איכילוב. "אני באיכילוב מחכה להיות סבא בעזרת השם" הודיע בקבוצת הוואטסאפ של צוות החירום בעירייה, החברים הגיבו במבול של ברכות. "מרוב התרגשות פיניתי את כל פחי האשפה" השיב סמיון בנימה של הומור.

הנכד שהתמהמה מעט השאיר את קבוצת הוואטסאפ במתח עד שראש העיר רונן פלוט לקח פיקוד. "קדימה, לפי החישוב שלי שמעון יהיה סבא בשעה 9:00", קבע ראש העיר והתחיל לספור את קצב הצירים בספירה עד 100. כשהגיע ראש העיר לספרה 85, הכריז שמעון, "ברוך השם! הכל בסדר, אני סבא!". הסבא הנרגש עדכן גם שנולד בן זכר והבטיח ארוחה לכבודו כמנהג מסורת העירייה.

ביום שני הגיע הסבא הטרי לעירייה מצויד בארוחה כיד המלך, שתיה ומתוקים. "אני מבין שפתחת מסעדה", אמר לו ראש העיר פלוט בחיוך ובירך אותו בהרבה אושר, בריאות, נחת וברכת ברוך הבא למועדון הסבים בעיריית נוף הגליל. 

המדור מאחל מלא מזל טוב!

 

לרכילות נוספת בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות