fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת והמפיקה לילך שוסטר מעפולה מייחלת לימים יפים יותר

מי עשה חיים משוגעים ברויאל גארדן באילת? * מה חגגה אפרת שוורץ? * מה חגגו רענן ושרון מור? * רכילות לשבת בימי קורנה
מייחלת לימים יפים יותר. לילך שוסטר (צילום עצמי)
מייחלת לימים יפים יותר. לילך שוסטר (צילום עצמי)

הזמרת והמפיקה לילך שוסטר מעפולה, מצפה לימים יפים יותר, בהם לא תהיה קורונה והיא תחזור להופיע על במות ולהפיק את המופעים המוצלחים שלה לקהל הרוסי בארץ. האמת? גם המדור מייחל לימים אלה…

*אלירן סרוסי מ-'סרורסי סטורס' בעפולה, בילה ונהנה השבוע עם החברים הקרובים במלון רויאל גארדן באילת. בין הבליינים שהיו:  החבר הקרוב, מוטי (פאפא פיצה) אדרי, יהודה בן הרוש, מוטי גבאי, לינוי אפללו ואחרים.

*תאחלו המון מזל טוב לזוג היפה, רענן ושרון מור, שהגיעו בתחילת השבוע לחגוג יום נישואין 16 במסעדת תאי צ'ין. הזוג נהנה ממגוון מנות ממטבחו של השף אור בן מלך

 *אפרת שוורץ ממושב ציפורי, חגגה בשבוע שעבר מסיבת פרידה לרגל מעבר לתפקיד חדש, מזכירה ראשית של בית המשפט בעפולה. אז כדי לציין את המאורע הגיעו כל חבריה לעבודה הקודמת לחגוג ולהיפרד על ארוחת צהריים בארטישוק.

*כוכבת האינסטגרם של עמק יזרעאל, אלה ולריוס, הגיעה לטעום ולהתפנק על ההמבורגר שמטריף את האזור. הכוונה הוא לדיינר האמריקאי סטרלינג בזרזיר . אנחנו דאגנו לתמונה למזכרת.

בתחנה בבאר שבע... נגה שרון (צילום עצמי)
בתחנה בבאר שבע… נגה שרון (צילום עצמי)

*חברת מועצת העיר עפולה, האופוזיציונרית הלוחמת נגה שרון, בילתה סוף שבוע מדהים בים המלח עם החברה אורנה בקשי מבקשי שיווק, שהמחל בסיור במתחם תחנת הרכבת ב… באר שבע ("שילמדו בעפולה מרוביק דנילביץ לשמור על המתחם"), עבר לביקור בשוק המפורסם של באר שבע והסתיים בבית המלון בים המלח.

*העפולאית סימונה טולדנו חגגה יום הולדת 15 לבן האהוב שלה עילאי שמו. המדור בסך הכל רצה לפרגן…

על הקרקע.. כהן וסילקו (צילום עצמי)
על הקרקע.. כהן וסילקו (צילום עצמי)

ספינה על החוף…

*העפולאים שאוהבים את החיים הטובים,  יאיר סילקו ואלירן כהן, בילו ונהנו בסופ"ש האחרון בכנרת ואפילו תפסו צילום למזכרת על ספינה… שהייתה בכלל על החוף.

*עו"ד משה גרמה, בית שאני בנשמתו, נהנה מארוחה ביתית חמה ומפנקת במסעדת 'שדידה' בעפולה. הבעלים, שמעון שחר, פינק בלב רחב. לבריאות.

*איש יחסי הציבור, תקשורת ומדיה דיגיטלית, אורי ביו,  נצפה בשיחה צפופה עם אחד מטייקוני העמק. על הפרק:  שיתופי פעולה. בהצלחה חבר.

*הכבאי ששי סיגאוי מתחנת נצרת, עפולאי במקור והיום תושב כפר יהושוע, הוא אושיה מקומית מוערכת ונכבדת, נצפה במלא יופיו והדרו ועם לוק מציל העולם

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות