fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדילמה של רונן פלוט

שביעות רצון גבוהה. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

*יום שישי, שעה  חמש אחה"צ, ראש העיר פלוט מתגעגע לתושביו…  מנהל שיחה בפייסבוק לייב למשך שעה ומקבל למעלה מ- 400 תגובות. "יש לי 60 דקות בשעה", עשה לעצמו חישוב מהיר "אם אענה לכל פנייה בדקה עדיין יישארו 340 פניות ללא תשובה… "התשובה לתרגיל בשני נעלמים היא המשך השיחה ביום שישי הבא ואחריו עד שכולם יהיו מרוצים.

*שבת בבוקר יום יפה, רונן פלוט, לא שותה קפה אלא מפשפש באלבום התמונות ומוצא תמונה מישיבת ממשלה לפני 8 שנים, כשלצדו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין, בלי מסכות. מי חשב אז על קורונה?

*מיזם העסקת בני הנוער בנוף הגליל, זכה לתהודה בתקשורת הארצית אפילו מרגלית צנעני בתכניתה היומית ברדיו לב המדינה, ראיינה את ראש העיר פלוט והודיעה בשידור חי לכל ראשי הערים האחרים שיש מה ללמוד ממנו. "עשית מהלימון לימונדה",  פרגנה מרגול.

*נשיא בית הכנסת המרכזי בנוף הגליל, שאול לביא, חגג יום הולדת 86. המדור והחברים מבית הכנסת מאחלים עד 120 והמון בריאות.

היום יום הולדת. שאול לביא (צילום עצמי)
היום יום הולדת. שאול לביא (צילום עצמי)

*אגב, חבר הוועד יוסי טויסטר הבטיח ללביא מתנה מיוחדת, כשיגיע… לגיל 90…

*הזוג המלכותי מנוף הגליל, יורם ויעל בן יעיש, נהנו עד הגג במלון פאר באילת, פרט להשתכשכות במים האילתיים הצוננים, התענגו על כל האטרקציות באילת. כיף להם.

*מיכאל איפרגן מנוף הגליל נטש את הסיטי לטובת ארוחת גורמה עם האישה הקונדיטורית מיכל, במסעדת הצוק-שף בהרצליה, לרגלי ים גועש ונוף עם הוד קדומים. יש לאיפרגנים סטייל.

סטייל מלכותי

*מנהלת מחלקת קליטה בעירית נוף הגליל, סבטה יעקובוביץ, מפגינה סטייל בהופעה מלכותית משהו. רק לא להרגיז את….

יש לה סטייל. יעקובוביץ (צילום עצמי)
יש לה סטייל. יעקובוביץ (צילום עצמי)

*אלה מילר ממגדל העמק, נהנתה עד סוף העולם מבילוי משפחתי שליו ורגוע, כיאה לאישיותה השלווה. אלה כבשה את כפר בלום כשהשיא היה חגיגת קייקים. נייס.

*התרגשות רבה הייתה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ריטה חנא ממדור מבחנים חזרה לעבודה לאחר תקופה ארוכה בשל סכנות מגפת הקורונה, והתקבלה באהבה, שמחה והתרגשות.

*ענת פרידה החולקת עימה את המשרד, הייתה המאושרת בעולם. ברוכה השבה.

*ורד שמילוביץ וג'אנה קליינר, שתי צעירות מנוף הגליל, חנכו השבוע בשעה טובה עסק חדש לבניית ציפורניים, מניקור, פדיקור וכו'. המדור מאחל המון הצלחה.

*שירה אנקונינה ממגדל העמק, בתו של ניר מנכ"ל 'מקומי דתי', חגגה 20 קיצים של פריחה וצמיחה. ההורים ערכו לה מסיבה משפחתית עם כל הלוקיישן הכי מרגש, מקורי ומפואר. מזל טוב.

*לסלי קושניר והחברות לעבודה רונית, מירב, שירלי, שירן, מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, נהנו ביום העצמה וגיבוש של המכללה. היה מוש.

*מנהלת  "וייד אופן" ברמת ישי, מירי וייד, היא ללא ספק אלופת האלופים באירוח ובשיק. מיה אירחה עם הצוות שלה, את צוות המנהלה של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל לאירוע גיבוש טעים במיוחד. היה מוי כיף.

יום הולדת. ניר ושירן אסולין (צילום עצמי)
יום הולדת. ניר ושירן אסולין (צילום עצמי)

* השוטר ניר אסולין מתחנת נוף הגליל חגג השבוע יום הולדת. האישה שירן פינקה מכל הלב. מזל טוב חבר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות