fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה בעקבות אחד

נועם, עומר ועידו אדלר עושים את צעדיהם הראשונים בבית הספר לכדורגל של הפועל נוף הגליל ומקווים לשחזר את הקריירה של הדוד שלהם, שלמה אדלר, גדול שחקני המועדון בכל הזמנים
שלמה אדלר והאחיינים (צילום דוברות המועדון)
שלמה אדלר והאחיינים (צילום דוברות המועדון)

היסטוריה קטנה במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל: האחיינים של שלמה אדלר, מי שזכה בזמנים הגדולים שלו לכינוי "המלך", ולדעת רבים, הוא הכדורגלן הטוב ביותר בהיסטוריה של המועדון, החלו  להתאמן בבית הספר לכדורגל של המועדון שפתח את שעריו ומקווים כי ביום מן הימים ילכו בעקבות הדוד המפורסם. האם האדלרים הצעירים ילכו בעקבות  מספר 10 הנצחי, שהיה שותף בעבר לאחד מהישגי השיא של המועדון: 5 עונות בליגה הארצית, שהייתה אז הליגה השנייה של הכדורגל הישראלי, אי שם בתחילת שנות ה- 80?

שלושת האדלרים הצעירים הם: נועם בן 9, עומר בן 8 ועידו בן 6. מדובר בבניו של כדורגלן העבר, מעין אדלר (45), תושב קיבוץ הסוללים וזכיין של רשת מקס סטוק, שאומר: "הם אוהבים לשחק כדורגל, נועם למשל חולם לשחק בליברפול, הכדורגל זורם להם בדם, הם שמעו על הקריירה שעשה הדוד שלהם, שלמה אדלר זה אישיות, אפילו הגיעו עם החולצות שלו לטקס שהקבוצה ארגנה לו, הם רוצים להצליח ואנחנו מעודדים אותם".

שלמה אדלר, הוכתר בעבר למלך שערי הליגה הארצית. אוטוטו בן 70,  עלה מהונגריה ב- 1965 בגיל 13, גדל במחלקת הנוער של וידאוטון, מהקבוצות הבולטות של הכדורגל ההונגרי.

ההונגרים רצו שיישאר

ההונגרים ניסו לשכנע את אבא אמיל ז"ל כמעט בכל מחיר להשאיר את שלמה בהונגריה, שכן היו מודעים לכישרון שלו והאמינו כי יגיע רחוק, אלא שאבא אמיל, ציוני אמיתי, הטיל וטו ואמר שכל המשפחה צריכה לעלות לישראל ביחד.

אבא אמיל ז"ל, ליווה את שלמה בכל משחק ואימון והיה צמוד לבנו, ששיחק בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 15 והשאר שייך להיסטוריה.

"אני גא באחיינים שלי, מאחל להם שיעשו קריירות לא פחות משלי", אומר שלמה אדלר.

מספר 1 בכל הזמנים. שלמה אדלר
מספר 1 בכל הזמנים. שלמה אדלר (צילום ארכיון)
לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות