fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונסטנטין מלינקיס מנוף הגליל ניצח בתחרות דייג ספורטיבי של עמותת "ישראפיש"

התחרות של עמותת "ישראפיש" התקיימה בחופי איגוד ערים כינרת והשתתפו בה למעלה מחמישים דייגים. המטרה: לתפוס את הקרפיון הגדול ביותר
קונסטנטין מלינקיס (מימין). צילום: באדיבות עמותת ישראפיש
קונסטנטין מלינקיס (מימין). צילום: באדיבות עמותת ישראפיש

לאחר 125 שעות ללא הפסקה, בסערה, בגשם, ברוח ובקור ולאורך כל שעות היממה, כולל לינה בחוף, הסתיימה בהצלחה התחרות הארצית לדייג ספורטיבי ביזמת עמותת "ישראפיש", בחופי איגוד ערים כינרת.

את התחרות סיימו 16 קבוצות מקצועיות, מכל הארץ, כאשר במקום הראשון זכתה קבוצת 'Karasiki' שתפסה 98 קרפיונים, במשקל כולל של 229 ק"ג. הקבוצה המנצחת כללה את קונסטנטין מלינקיס מנוף הגליל, קונסטנטין חרסונסקי מקרית חיים ואלכס יוקיליס מאלפי מנשה. בכל ימי התחרות נתפסו 820 קרפיונים במשקל כולל של 1728 ק"ג. כל הדגים שנתפסו הוחזרו למים לאחר שקילתם על ידי השופטים.

אנדריי מזלין, יו"ר עמותת "ישראפיש", שניהלה את התחרות אמר, כי למרות מזג האוויר הגשום והסוער והקור העז שהיה במהלך השבוע, הצוותים המשיכו לדוג ללא הפסקה, במטרה לתפוס את הדגים במשקל הכולל הגדול ביותר, כאשר המינימום לשקילת דג הינו 1 ק"ג. עפ"י תקנות התחרות, אסור למתחרים לעזוב את המתחם שסומן להם על החוף בכל ימי התחרות. 

עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת ברך את המשתתפים, הזוכים ומארגני התחרות ואמר, כי המטרה הינה להמשיך ולקיים תיירות ואירועי ספורט באגם הלאומי, גם בעונת החורף, בתקווה כי השמיים יפתחו וניתן יהיה לקיים גם את תחרות הדייג הבינלאומית המסורתית. 

הוא ציין כי מנהלי וצוותי החופים סייעו לקיומה של התחרות חרף התנאים הקשים השבוע, והזמין את הקהל להגיע לנפוש ולבלות סביב הכינרת. חופי איגוד ערים כינרת בהם התקיימה התחרות: חלוקים, לבנון, כורסי, צאלון, גולן, דוגית ואמנון.

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות