fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוסטלגיה: הפועל נוף הגליל הצדיעה לכדורגלן העבר דוד לוי

שחקני עבר בולטים של הפועל נצרת עילית (נוף הגליל) , הגיעו למסעדה נצרתית לעשות כבוד לחברם לקבוצה באמצע שנות ה-70 ועד לפרישתו ב- 1985, דוד לוי, הסובל מדמנציה מתקדמת.
דוד לוי (מימין) עם כוכבי העבר אריה אקרמן, סעיד סירחאן ושלמה אדלר (צילום באדיבות המועדון)
דוד לוי (מימין) עם כוכבי העבר אריה אקרמן, סעיד סירחאן ושלמה אדלר (צילום באדיבות המועדון)

מפגש מרגש היה אתמול  (שישי), כששחקני עבר בולטים של הפועל נצרת עילית (נוף הגליל) , הגיעו למסעדה נצרתית לעשות כבוד לחברם לקבוצה באמצע שנות ה-70 ועד לפרישתו ב- 1985, דוד לוי, הסובל מדמנציה מתקדמת.
היו שם בין היתר שלמה אדלר ואריה אקרמן, ששיחקו עם לוי בימים הגדולים של המועדון בליגה הארצית, שהייתה אז הליגה השנייה.

עוד היו במפגש ברוך (בורקה) טבורינסקי, סעיד סירחאן, איזו שמילוביץ, אלי לוי ואחרים. את המועדון יצג המנכ"ל גיל ברעם, אף הוא כדורגלן עבר, שבשם המועדון העניק ללוי תשורה בדמות תמונה קבוצתית משנות ה- 80 עם הקדשה מרגשת. כמן כן הגיעו סעיד ספורי, הבעלים של מוסך צפורי ושחקן עבר בבני נצרת וכן שמעון בוזגן, יו"ר קבוצת הטניס שולחן של נוף הגליל מליגת העל, שהיה יוזם האירוע.

דוד לוי והאישה רותי מקבלים את הכבוד המגיע להם (צילום באדיבות המועדון)
דוד לוי והאישה רותי מקבלים את הכבוד המגיע להם (צילום באדיבות המועדון)

"אין ספק שהוא התרגש"

דוד לוי, בן 72, שמאז ומתמיד התגורר בעפולה, הגיע מלווה ברעייתו רותי ובבנו יקיר שתיעד את האירוע. לוי לא רק שיחק בנצרת עילית אלא גם עבד במפעל התעשייה הצבאית בעיר, עד פרישתו לגמלאות. הוא הבן יקיר סיפר כי המחלה התגלתה לפני כ- 3 שנים. "לאט לאט הוא הפסיק לזכור דברים, במהלך האירוע הוא התרגש, היו לו הבזקים מהעבר לצד רגעים שהוא לא היה איתנו, אבל אין ספק שהוא התרגש".
המנכ"ל גיל ברעם בירך בשם המועדון והזמין את לוי ומשפחתו לאחד ממשחקי הבית בליגת העל כאורח המועדון. "אתה חלק מההיסטוריה של המועדון, אוהבים אותך, לא שוכחים אותך, מאחלים לך המון בריאות", אמר.
כדורגלן העבר אריה אקרמן סיכם: "היה עצוב לראות את דוד לוי במצבו, מאחל לו המון בריאות. זה היה מפגש נוסטלגי מרגש ואני שמח שהשתתפתי בו".
התשורה שהמנכל ברעם העניק ללוי
התשורה שהמנכ"ל ברעם העניק ללוי
גיל ברעם מברך את דוד לוי (צילום באדיבות המועדון)
גיל ברעם מברך את דוד לוי (צילום באדיבות המועדון)

 

לחדשות ספורט בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות