fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להב דהן מהפועל נוף הגליל מחכה להזדמנות שלו בליגת העל

בנו של כדורגלן העבר שלום דהן גילה ניצוצות במשחקים בהם שותף * המאמן ירון הוכנבוים: "כששיחק עשה עבודה טובה. להב מאוד אהוב בצוות המקצועי ובחדר ההלבשה"
שבחים מהמאמן. להב דהן (צילום חגאג רחאל)
שבחים מהמאמן. להב דהן (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל תשחק בעונה הבאה בליגת העל בכדורגל והשאלה הגדולה היא כמה בוגרי מחלקת הנוער ישתלבו בקבוצה אם בכלל.

אחד השחקנים המסומנים הוא הקשר, להב דהן, שבליגה הלאומית שותף העונה ב- 4 משחקי ליגה (ועוד שניים בגביע הטוטו ואחד בגביע המדינה).

דהן, בן 21, נחשב לשחקן כישרוני ביותר והשאלה היא מתי תהיה הפריצה הגדולה שלו. בעונה שעברה, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבש בדרבי מול מכבי אחי נצרת בעילוט, 6 דקות בלבד אחרי שעלה כמחליף.

במשחק הליגה השבוע נגד הפועל איכסאל, היה מעורב דהן, בנו של כדורגלן העבר של הפועל מגדל העמק שלום דהן, בהחמצת העונה, כשהוא ומתן פלג הפריעו אחד לשני ממש על קו השער והכדור חמק החוצה…

גדל במכבי חיפה. להב דהן (צילום חגאג רחאל)
גדל במכבי חיפה. להב דהן (צילום חגאג רחאל)

גדל במכבי חיפה

להב דהן נחשב לשחקן כישרוני, שקיבל את היסודות הטובים בקבוצות הילדים של מכבי חיפה. רק בגיל נערים א', הגיע להפועל נוף הגליל (אז נצרת עילית) ותקע יתד בקבוצה שהודרכה אז על ידי אבינועם כוכבי. לפני שתי עונות היה שותף בכיר לעליית קבוצת הנוער לליגת העל לנוער, העונה סגר מעגל עם הקבוצה הבוגרת.

המאמן ירון הוכנבוים על חניכו: "להב שחקן מוכשר, מאוד טכני ושקט, צריך לשפר את הקטע הפיזי שלו, את האגרסיביות. אומנם הוא לא שיחק הרבה העונה מכורח הנסיבות בצמרת, שהביאו אותנו להשתמש בשחקנים וותיקים ומנוסים, אבל כששיחק עשה עבודה טובה. להב מאוד אהוב בצוות המקצועי ובחדר ההלבשה בשל האופי הנוח שלו".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות