fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: הפועל עפולה מארחת את מכבי אחי נצרת

החבורה של רומן זולו תפגוש את זו של תקשטן היום (15:00) במסגרת המחזור ה-25 בליגה הלאומית. גינזבורג: "הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה, לוחמת ועיקשת"
זולו מול קשטן (צילום: חג'אג' רחאל, מאור בכר)
זולו מול קשטן (צילום: חג'אג' רחאל, מאור בכר)

קרב מסקרן צפוי במסגרת המחזור ה-25 בליגה הלאומית כשהפועל עפולה תארח היום (שישי) את מכבי אחי נצרת.

עפולה, שרשמה בצמד המשחקים האחרונים תוצאות מאכזבות למדי כשסיימה בתיקו מול הפועל רמת השרון ומול הפועל ירושלים, מדורגת במקום ה-11, מרחק של ארבע נקודות מהמקום המוביל לפליאוף העליון. במועדון מבירת העמק רוצים לחזור אל מסלול הניצחונות ויודעים כי אם הם ישאירו את מלוא הנקודות בבית, הם יוכלו להתקדם באופן משמעותי לעבר הפליאוף העליון.

יוסי גינזבורג, שוער הפועל עפולה התייחס להתמודדות ואמר: ״אנחנו מגיעים למשחק ראש בראש מול אחי נצרת, הם בתקופה נהדרת מאז שתומר קשטן מונה למאמן ורואים את זה בתוצאות. ביום שלישי חזרנו עם נקודה חשובה ויכולנו אף לחזור עם שלוש נקודות, הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה, לוחמת ועיקשת, עשינו את ההתאמות לקראת מחר ואנחנו מאוד רוצים לחזור לנצח במיוחד בבית שלנו״.

שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים

מנגד, האורחת מנצרת נמצאת בתקופה מצוינת. החבורה של תומר קשטן רשמה שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. מכבי אחי נצרת מדורגת במקום ה-9, מרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום השמיני המוביל לפליאוף העליון.

במועדון מעיר הבשורה תולים את יהבם בעיקר בחוליית ההתקפה הפורייה שנמצאת בכושר נהדר עם 9 שערים בארבעת המחזורים האחרונים.

במפגש האחרון בין השתיים, היתה זו עפולה שיצאה עם ידה על העליונה אחרי שניצחה 0-1 משער עצמי של ניב שראל.

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות