"ביום חמישי מפאת חוסר הזמן לא עלה בידינו להגיש את צו המניעה לקיום המשחק מול אום אל פאחם, אנו מחר (יום ראשון) נעתור לבית הדין העליון בהתאחדות לכדורגל", כתבו אמש בהפועל עפולה במכתב למנהלת הליגות ולהתאחדות לכדורגל.
בהפועל עפולה הסבירו: "תוצאת המשחק בחמישי (1-2 על אום אך פחם), היא לא הסיפור ואנו נעשה הכל על מנת שהליגה הלאומית אותה במנהלת הליגה לא כל כך סופרים בלשון המעטה תוכרע בספורטיביות. הפועל עפולה אמנם היא לא אחת מהקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי ואין לנו את הלוביסטים שיש לאותן קבוצות במנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל אבל לרגע לא ננוח עד שמאבק ההישרדות יוכרע במקביל ולא בדרך הזויה כזו או אחרת".

התקפה על המנהלת

בהפועל עפולה המשיכו ודרשו: "אנו קוראים למקבלי ההחלטות להתעשת למרות שזו 'רק' הליגה הלאומית ו'רק' הפועל עפולה ולדחות את משחקיה ביחד עם בני לוד והפועל אשקלון. אנו באמת ובתמים תוהים לעצמנו האם רק הפועל עפולה רואה את חוסר הספורטיביות ואת ההתעלמות המוחלטת של המנהלת מהליגה השנייה בישראל? האם מישהו במגדל השן בדרך בן גוריון 1 בבני ברק (כתובת המנהלת לאלו שלא יודעים) טרח להוציא הודעה לתקשורת או לקבוצות התחתית בליגה הלאומית באיזה מתכונת מסיימים את העונה? האם לראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאבק ההישרדות יוכרע כשקבוצה אחת תסיים את העונה והשנייה תמשיך לשחק שהיא יודעת את תוצאותיה? האם במנהלת היו ערוכים לתרחישים האלה?
בעפולה סיכמו: "אנו מאוד שמחים שהמאבק בליגת העל על האליפות נגמר, אין לנו ספק כשבסיטואציה דומה, תרשו לנו לנחש, לא היו נוהגים כפי שנוהגים בליגה השנייה בישראל. חוסר הספורטיביות זועק לשמים. אנו דורשים לדחות את משחקי הפלייאוף התחתון עד לחזרתה של בני לוד למעגל המשחקים".
אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה