fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנסים עיוניים ומקצועיים, השתלמויות, ישיבות פדגוגיות, המכללה הטכנולוגית נוף הגליל מציגה: כאן לומדים ובלי הפסקה

הצוותים בעבודה במהלך הסדנה . צילום: דוברות המכללה

 

 מאז כניסתה לתפקיד מנכ"לית המכללה, חרתה, מרב ששון אמויאל על דגלה את טיפוח המצוינות ופיתוח ההון האנושי, למידה כדרך חיים. ואכן מנהלי המדורים במכללה יוצאים ללימודי העשרה והתמקצעות כחלק משגרת פעילות. כמו כן מגוון הרצאות אורח המתקיימים במרכז הכנסים במכללה הם העדות שמשהו משמעותי מאוד מתקיים במכללה.

 

לצד כנסי החשיפה המתקיימים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הסתיים לאחרונה מרתון ועדות פדגוגיות אשר דן בביצוע המטרות והיעדים שהוצבו כחלק מתהליך מיפוי הישגים, מניעת נשירה, הכנה למיזמי הצטיינות השונים.

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, מובילה תהליך למידה והתפתחות, העשרה וטיפוח מצוינות כחלק מחזון המכללה.

"אני רואה בהעשרת הצוות ובהעצמת הידע המקצועי תהליך התפתחותי חשוב, אומרת מרב ששון אמויאל ומוסיפה, לצד יציאה מהמכללה של שדרת הניהול והשתלמויות מקצועיות בפרופסיה של כל אחד, מתקיים במרכז הכנסים במכללה מגוון מרתק וחשוב של הרצאות אורח, הרצאות מעוררות השראה ומובילות להעשרה מקצועית."

הרצאת האורח האחרונה שהתקיימה במכללה, היא הרצאתו של דני זיסר, אשר ריתקה את הסטודנטים, הבוגרים והמרצים ופתחה צוהר מקצועי מזווית חדשה ומרתקת.

דני זיסר, יועץ מה"ט למכונות הינו מהנדס מכונות ולימודי תעשיה וניהול לתואר שני – טכניון, בעל עשרים וחמש שנות ניסיון במפעלי תעשיה שונים, שש עשרה שנות ניסיון במתן שרותי תכנון, רכש, הקמה ומסירות בפרויקטים תעשייתיים. נהנו מההרצאה, סטודנטים במגמת מכונות/מכטרוניקה ותעסוק בנושאים שונים ובהם, סקירה על סוגי התעשיות במשק סקירה על מגוון הנושאים הנכללים בהנדסת מכונות, התפקידים שהנדסאי מכונות יכולים להשתלב במשק המפתח להצלחה במקצועות ההנדסה.

באחרונה השתתפו מנהלי האגפים המובילים במכללה ביום עיון מרתק שהתקיים בהוד השרון ואותו הובילו המנטוריות ,חמדה מרק ואסתי רבינוביץ' ועסק במהות ניסוח החזון .

מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל סיכמה את היום הגדוש והמשמעותי:

 

"המפגש עם חמדה ואסתי היה מצוין עבורנו, במיוחד כארגון שנמצא בתהליך של שינוי. שיפרנו את ניסוח החזון שלנו , זיקקנו את היעדים האסטרטגיים באופן שמאגד ותואם את המטרות והמשימות שלנו בתוכנית העבודה, זה עושה סדר והכוונה. יש לנו במכללה  צוות מכללה מתמקצע .

ללא ספק עצירה וניתוק משגרת היומיום לצורך חשיבה ותכנון, חיוניים וחשובים מאוד, אך בצוק העיתים ובשל שגרת היום יום  ממעטים לעשות זאת. לשמחתי עשינו זאת באופן אבסולוטי וזה ניכר בתוצאות. המפגש היה סדנה אסטרטגית שבה עבדנו על חזון המכללה, סדנה זו חלק מרצף סדנאות הלמידה בתוכנית , "החממה לבניית תוכניות עבודה "של "מנט אור" , בהובלת חמדה מרק."

 

כמו כן תתקיים הרצאת אורח מרתקת של יוסי שטיינברג, מנכ"ל ישראמרין ישראל, בעברו ראש מערך תכנון ואדריכלות ראשי משרד הביטחון וצה"ל וכן סגן מהנדס עיריית ניו יורק.

מנכ"לית המכללה  אומרת:

"המכללה שלנו הינה מכללה מעודדת למידה ללא הפסקה, תמיד עם מבט נחוש קדימה, לעמוד בחזית המקצועות הטכנולוגיים על התקדמותה הבלתי פוסקת."

 

הצוותים בעבודה במהלך הסדנה .
צילום: דוברות המכללה

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות