fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנופת פיתוח בגלבוע בצל משבר הקורונה

בהשקעה של מאות אלפי שקלים נערכו עבודות שדרוג יסודיות ונרחבות במוסדות החינוך בגלבוע. ראש המועצה עובד נור: "אנו לא עוצרים לרגע"
עובד נור (צילום דוברות המועצה)
ראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור (צילום דוברות המועצה)

ביוזמת המועצה האזורית גלבוע, מתבצעות שלל עבודות שדרוג ושיפוץ מוסדות החינוך בגלבוע. "אנו לא עוצרים לרגע", אומר עובד נור ראש המועצה.

"ההשקעה והפיתוח של המועצה נעשית מתוך אמונה וידיעה שעבודה למען העתיד מייצרת תקווה. וכך, לצד ניהול שיגרת קורונה ופיתוח פתרונות יצירתיים בחינוך, בבריאות ובקהילה להתמודדות עם המשבר, אנו מקדמים את תכניות הפיתוח השונות במועצה", הוסיף ראש המועצה.

"המטרה היא להוביל את תלמידות ותלמידי הגלבוע להישגים ולהצלחה"

אנשי ההנדסה והתחזוקה במועצה ניצלו את ימי הסגר האחרון (השלישי במספר), שהיו בחלקם ללא גשם, להשלמת פרויקט שיקום מערכות ואיטום הגגות במוסדות החינוך. תוך זמן קצר יחסית, בוצעו עבודות יסודיות על גגות בתיה"ס היסודיים: יד-לחמישה, עמק-חרוד, טמרה ושלהבות חב"ד, כאשר הבאים בתור הם בתיה"ס 'עמק-יפה' והיסודי בישוב טייבה. 

בסה"כ ישוקמו וישודרגו השנה כ-3800 מ"ר, של גגות מבני בתי-הספר בגלבוע, בהשקעה הנאמדת בכ- 400 אלף ש'. העבודות מתבצעות באמצעות קבלני מסגרת, תחת פיקוחה של מחלקת ההנדסה במועצה, והחברה הכלכלית. 

"המטרה היא להוביל את תלמידות ותלמידי הגלבוע להישגים ולהצלחה, הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית". אומר עובד נור. 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות