fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני פצועים קל בקטטה בנצרת

התערבות מהירה של שוטרי משטרת ישראל בסכסוך שכנים בעיר נצרת מנעה ביצוע ירי תוך שימוש בנשק בלתי חוקי. שני חשודים נעצרו
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בשעות הלילה התפתחה קטטה אלימה בין שתי משפחות שכנות בשכונה המזרחית שבנצרת. במהלך הקטטה, נפצעו שני בני אדם באורח קל.

שוטרי משטרת ישראל וכוח של לוחמי משמר הגבול שהוזעקו למקום, הפרידו בין הניצים ועצרו חשוד בשנות העשרים לחייו לאחר שתקף את השוטרים. מפקד הכח שחש במתח הטעון בין המשפחות המסוכסכות חשש שהקטטה תתחדש ואף תסלים והורה לבצע חיפוש בבתי המשפחות המעורבות ובמהלכו מצאו הכוחות שני אקדחים עם 10 מחסניות תואמות, רובה סער מסוג 'קלצ'ניקוב', תחמושת רבה ולוחיות רכב גנובות. בעל הבית, בשנות החמישים לחייו נעצר על ידי המשטרה.

מפקד תחנת נצרת, סנ"צ אלי סילוק מסר: "אנו כל יום נתקלים במקרים בהם ויכוח פעוט בן שני תושבים עובר במהירות לשימוש באלימות שסוחפת את שתי המשפחות לסכסוך מתמשך. כאשר למשפחות יש עבר של סכסוכים קודמים, ההסלמה יכולה להיות סופר מהירה וכל אמצעי זמין לפגיעה בצד השני מיד נכנס למערכה, וזה כולל נשק בלתי חוקי השמור ומוסתר בידי המשפחות בדיוק למטרה זו. אנחנו נמצאים בישובים כדי להתערב במהירות ולמנוע את האלימות הזו, שברגע שהיא מתחילה קשה מאד לעצור אותה. תושבים בנצרת אומרים שבוודאות מנענו כאן רצח, אני קורא למשפחות לגלות אחריות, להוריד את גובה הלהבות ולחזור למציאות שתאפשר לשתיהן לחיות יחד מבלי שיאלצו לקבור את יקיריהן".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות