fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: שישה אסירים ביטחוניים ברחו מכלא גלבוע דרך מנהרה

דרמה בכלא גלבוע: לפנות בוקר דיווחו אזרחים למשטרת ישראל על דמויות חשודות בסמוך לבית הסוהר גלבוע, לאחר בירור של הסוהרים במקום, הם גילו על היעלמותם של 6 אסירים בהם המחבל זכריה זביידי. כוחות ימ"מ ומשמר הגבול הוקפצו כדי לסייע בחיפושים. מחוץ לכלא אותרו פירטי לבוש ונעליים. האירוע עדיין בבדיקה.

שישה אסירים ביטחוניים בהם המחבל זכריה זביידי – ברחו הלילה (בין ראשון לשני) מכלא גלבוע באמצעות מנהרה. מסוקים ורחפנים של המשטרה חגים באזור ומחפשים אחריהם, ומאות לוחמי ימ"מ ואנשי יחידות מיוחדות עושים את דרכם למקום.

עפ"י מידע ראשוני שהתקבל במשטרת ישראל בשעה 3 לפנות בוקר לערך דיווחו אזרחים על זיהוי דמויות חשודות בסמוך לבית הסוהר גלבוע.

עם קבלת הדיווח הראשוני הוקפצו כוחות מיוחדים של שב"ס בתגבור יחידות מצדה ויחידות משטרה גדולים יחד עם לוחמי משמר הגבול, צה"ל וגששים פתחו בחיפושים בשיתוף שירות הבטחון הכללי.

קציני הביטחון בישובי הסביבה עודכנו בבריחה ומחסומים הוצבו בדרכים והופעלו אמצעים מיוחדים.

חפ"ק אחוד הוקם במקום וכוחות משטרה נפרסו בישובי הסביבה.

משחזור ראשוני שנערך. האירוע החל בסמוך לשעה אחת וחצי לערך, כאשר 6 האסירים נמלטו באמצעות פתח שהתגלה בתאם ויצאו לכיוון האזור הדרומי של בית הסוהר גלבוע.

המנהרה שבה ברחו 6 אסירים מכלא גלבוע | צילום: דוברות שב"ס

האסירים:
-מונדאל אינפיעאת (גא"פ, עצור בטחוני)
-האחים: מחמד עארידה(גא"פ) ומוחמד עארידה(גא"פ)
-יעקוב קדארי (גא"פ)
-איהם כמאמגי (גא"פ)
-זכריה זבידי (פת"ח)

בהערכת מצב שנערכה הבוקר בשב"ס הוחלט להיערך לפיזור יתר האסירים הביטחוניים שנמצאים באגף.

מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי צה"ל בשיתוף שב״כ, מסייעים למשטרת ישראל ולשירות בתי הסוהר בסריקות אחר האסירים הבטחוניים שברחו מכלא ״גלבוע״ מוקדם יותר הבוקר. כמו כן, הוקצו מספר כלי טיס למשימות חוזי.
לוחמי צה"ל ערוכים ופרוסים במרחב יהודה ושומרון."

מידע נוסף יימסר בהמשך.

כוחות גדולים הוקפצו לסייע באירוע | צילום: דוברות שב"ס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות