fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורסם מכרז לפיתוח תשתיות 1400 יח"ד בשכונת "מול תבור" בנוף הגליל

היום ( רביעי) פורסם המכרז על ידי חברת יהל מהנדסים – החברה המנהלת את הפרויקט מטעם משרד השיכון. ההגרלה צפויה בחודש יוני הקרוב
צילום : דוברות נוף הגליל

תכנית שכונת מורדות צפונים בנוף הגליל לבניית כ-1,400 יח"ד בשטח של 645 דונם בסביבה המשלבת מגורים עם שמורת טבע מתקדמת לקראת התחלת ביצוע.  משרד השיכון פרסם מכרז לביצוע עבודות הפיתוח והתשתיות בשכונה ואם הכל ילך כמתוכנן בחודש יוני הקרוב צפויה להתפרסם ההגרלה לזכאים ב"מחיר מטרה".  שכונת "מול תבור" כוללת   כ-1,400 יחידות דיור מגוונות, שטחי מסחר, פארק שכונתי ומבני ציבור.

השכונה החדשה בנוף הגליל מיועדת לזוגות צעירים ומשפחות. היא ממוקמת בשטח פתוח, בתפר בין השכונה הקיימת לחורש הטבעי העוטף את השכונה מצפון וממזרח. מתפרשת על שטח של  כ-645 דונם, ומציעה 1,385 יח"ד בצפיפות של כ-14 יח"ד לדונם.

בבסיס החזון התכנוני של השכונה נמצא שילובה של סביבת מגורים עירונית בקרבת שמורת הטבע, תוך שמירה על פיתוח בר קיימא, שמירה על ערכי טבע ואיזון בין מגורים לשטחי יער וטבע.

שכונת המגורים החדשה  ממוקמת בסמוך לשדרה המרכזית בעיר (מעלה יצחק) ותחנת הרכבת הקלה  המתוכננת באזור. מיקום זה יאפשר לתושביה נגישות גבוהה לכל חלקי העיר ולמערכת התחבורה האזורית.

בנוסף, ברחוב המרכזי ישולבו נק' תצפית ועצירה אל הנוף, ממשק לשטחים ציבוריים פתוחים ומבני הציבור , שביל אופניים ומעברים אנכיים המחברים לשבילי הטיול והחורשות הקיימות . התכנון המוקפד מציע מרחב עירוני איכותי ומגוון כאשר הבינוי המדורג יאפשר לתושבי השכונה להנות מתצפית אל עבר הנוף המרהיב. מהעירייה  נמסר כי התכנון כולל שבילי אופניים והליכה, מדרכות רחבות, נטיעות עצים ומעניק נגישות נוחה למערכת שבילי טיול ורכיבה שישרתו את תושבי השכונה והעיר.

ראש העיר רונן פלוט : 1500 בתים נבנים בימים אלה ב 7 פרויקטים השונים בכל חלקי העיר ובנוסף יוצאים לשיווק בימים אלה 1400 יח"ד בפרויקט  "מול תבור" מרביתן ב"מחיר מטרה" ובתוכם  276 יח"ד בתכנית "דירה להשכיר".  בסך הכל  בביצוע ובתכנון למעלה מ – 8000 יח"ד. על כל בית שמשווק בעיר יש לא פחות משישה מתמודדים, ביקוש העצום הוא לא רק בקרב תושבי העיר אלא גם בני ובנות העיר שנאלצו לעזוב אותה בעשורים האחרונים וכעת מבקשים לחזור וכן זוגות צעירים מהמרכז המבקשים דיור מוזל ואיכות חיים. "

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות