fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הדרך: נתניהו ביקר בנצרת וקפץ להיפגש עם רונן פלוט

לאחר ביקורו המתוקשר בעיר נצרת, ראש הממשלה בנימין נתניהו קפץ לכוס קפה אצל חברו ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט.
רונן פלוט ובנימין נתניהו. צילום: דוברות העירייה
רונן פלוט ובנימין נתניהו. צילום: דוברות העירייה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט בצהרי היום על כוונתו להגיע לביקור בלשכתו מיד עם סיום ביקורו בנצרת. ואכן בסביבות השעה חמש אחר הצהריים התייצב ראש הממשלה בפתח לשכתו של פלוט ובחיוך שאל האם הקפה מוכן.

השניים ישבו במשך למעלה מחצי שעה בלשכתו של פלוט בעירייה וניהלו שיחה בארבע עיניים. ראש לשכתו של נתניהו נכח בחלק מהשיחה ובסיומה הפתיע פלוט כשהוציא חולצה של קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל (מקום 1 בליגה לאומית) הנושאת את השם נתניהו והמספר 5, "עשית הסכם שלום עם 4 מדינות ערב בתוך חצי שנה, חמסה חמסה", הסביר וראש הממשלה הוסיף כי יש עוד מדינות בדרך והמשימה עדיין לא הושלמה.

פלוט העניק את החולצה במתנה לנתניהו שנראה משועשע "זה תיק 9000 אמר בהומור" ופלוט מיהר להגיד שהמתנה אינה חורשת מהמותר .ראש הממשלה הודה על קבלת הפנים הלבבית וביקש למסור לתושבי נוף הגליל דרישת שלום חמה ובריאות טובה.

פלוט ניצל את הפגישה כדי להעלות את המשך פיתוח העיר והפרויקטים הלאומיים המתבצעים בה בהם סלילת הרכבת הקלה לחיפה, הקמת קריית הממשלה החדשה וקריית הייטק הגדולה בצפון. ראש הממשלה הבטיח להמשיך ולסייע לנוף הכליל ואמר כי הוא רואה בעיר דוגמה מצויינת לדו קיום אמתי בהיותה עיר שמתגוררים בה יחדיו יהודים וערבים בהרמוניה "כולנו אזרחי מדינת ישראל שווים", סיכם.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות