fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע חיסונים לעובדי פארק התעשייה "ציפורית"

ביוזמת ראש העיר נוף הגליל ובשיתוף מד"א ומשרד הבריאות, הופעלו ביום חמישי שעבר שני מתחמי חיסונים בפארק והתחסנו כ-300 עובדים
מבצע חיסונים ב"ציפורית" (צילום: באדיבות דוברות עיריית נוף הגליל)
מבצע חיסונים ב"ציפורית" (צילום: באדיבות דוברות עיריית נוף הגליל)

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, פנה ביום שלישי שעבר למנכ"ל מד"א, אלי בין, בבקשה לסייע בהגדלת היקף המתחסנים באמצעות הצבת מתחמי חיסונים מיוחדים במקומות העבודה הגדולים בפארק התעשייה "ציפורית" ובאזורי התעשייה בעיר.  פלוט הסביר כי למרות שנתוני החיסונים בעיר גבוהים, עדיין בקרב הצעירים אחוז הבלתי מתחסנים הינו גבוה ומצריך פעולות יזומות מצד הרשות.

"צעירים רבים שמבלים שעות רבות מדי יום במקומות העבודה פשוט מתעצלים או דוחים את החיסון בהנחה שהדבר סובל דיחוי הואיל ואינם נמנים על קבוצת הסיכון, אבל נתוני התחלואה מראים לצערנו בבירור שהקורונה פוגעת גם בצעירים ואין פתרון אחר מלבד החיסון", הסביר ראש העיר. 

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הרים את הכפפה ומבצע החיסונים הראשון בפארק התעשייה "ציפורית" יצא לדרך כבר ביום חמישי שעבר בהובלת יוסי פחימה, מנהל מרחב הצפון במד"א וסרגיי זלוטניק, מנהל מנהלת פארק "ציפורית".

מאות עובדים התחסנו במהלך המבצע

שני מתחמי חיסונים הוצבו במפעלים סולאראדג' והמ-לט ופעלו במשך כחמש שעות החל מהשעה 14:00 בצהרים. כ-300 עובדים התחסנו במהלך המבצע, מרביתם תושבי נוף הגליל.

ראש העיר, רונן פלוט, יחד עם סגנו שמעון ברון, הגיעו למתחם בסולאראדג' על מנת לראות מקרוב את התנהלות המבצע. פלוט ציין את שיתוף הפעולה של מנהלי המפעלים ששחררו את העובדים לטובת החיסון והעמידו את המתחמים שברשותם. "אנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את החיסונים במקומות העבודה וגם במשרדי הממשלה בשיתוף עם מד"א ומשרד הבריאות במטרה להגדיל את מספר המתחסנים ולהביא את המדינה למצב ירוק שמאפשר חזרה לחיי שגרה בריאים", אמר ראש העיר פלוט. 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות