fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השרה עומר ינקלביץ': "בית שאן היא עיר שמסמלת את החברה הישראלית"

השרה ינקלביץ': "הגעתי לכאן כחברת קבינט הקורונה והתרשמתי לטובה מהתנהלות העירייה מול המשבר, אבל לנו כשרי הממשלה יש עוד עבודה רבה כדי לסייע לתושבים"
השרה עומר ינקלביץ וראש עיריית בית שאן ז'קי לוי. צילום: דוברות העירייה
השרה עומר ינקלביץ וראש עיריית בית שאן ז'קי לוי. צילום: דוברות העירייה

שרת התפוצות וחברת קבינט הקורונה עומר ינקלביץ' קיימה פגישה וסיור עבודה בבית שאן עם ראש העיר ז'קי לוי וצוותו. בפגישה ובסיור השתתפו גם מ"מ ראש העיר חזי חרוב, סגן ראש העיר יוסי סויסה, חברת מועצת העיר יפה כהן, צוותי השרה וראשי מטה הקורונה העירוני.

ראש העיר ז'קי לוי הציג בפני השרה ינקלביץ' את נתוני תחלואת נגיף הקורונה בעיר העומדים על 126 חולים מאומתים  וכ-500 תושבים מבודדים. במקביל הוצגו בפניה נתונים מעודדים המצביעים על כך שקרוב ל-80% מאוכלוסיית בני ה-60+ כבר חוסנו עד עתה בחיסון הראשון נגד נגיף הקורונה.

לאחר הפגישה בלשכת ראש העיר התקיים סיור בחמ"ל הקורונה העירוני שם התרשמה השרה ינקלביץ' מהאופן בו נערכות החקירות האפידמיולוגיות ע"י נציגי החמ"ל, המאמצים לזיהוי וצמצום מעגלי ההדבקה ומאופן הטיפול בצרכי אוכלוסיית החולים המאומתים, המבודדים ובני משפחותיהם.

"חייבים להמשיך לחשוב גם על היום שאחרי"

ראש העיר ז'קי לוי אמר בפגישה: "אני קודם כל מברך על שהשרה עומר ינקלביץ', כחברת קבינט הקורונה וכמי שמגיעה מהפריפריה החברתית, מגיעה לבית שאן ומתרשמת מקרוב מההתמודדות שלנו עם נגיף הקורונה. זו הדרך הטובה ביותר בעיניי להגיע להחלטות הנכונות".

"אנחנו מצליחים להתמודד בצורה טובה עם עבודה מאומצת ושיתוף פעולה של כל הגורמים אבל במקביל חייבים להמשיך לחשוב גם על 'היום שאחרי' וכיצד ממשיכים לרתום את משרדי הממשלה השונים להמשך פיתוחה של העיר בכל התחומים", הוסיף ראש העיר.

בסיום הפגישה וסיור העבודה אמרה השרה עומר ינקלביץ': "בית שאן היא עיר שמסמלת מבחינתי את החברה הישראלית. בתור מישהי שמגיעה מהפריפריה החברתית של ישראל, אני מלאת הערכה לראש העיר ז'קי לוי ולפעילותו בעיר. זכות גדולה להיות בן למשפחה שסללה את הדרך לקדמת הבמה עבור אוכלוסיות רבות במדינה".

"אני מאמינה שעם מנהיגים חברתיים כדוגמת ז'קי לוי,  המונח 'שוויון הזדמנויות' נראה מציאותי יותר. הגעתי לכאן כחברת קבינט הקורונה כדי להתרשם מניהול המשבר בעיר. אני מאמינה שלפני שמרימים אצבע בממשלה, צריך לפגוש", אמרה השרה ינקלביץ' בסיום.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות