בעקבות פנייה של ארגון "יד לאחים" לבית הדין רבני חב"ד , פרסמו הרבנים ובהם המרא דאתרא לשעבר של נוף הגליל, הרב הרצל ישעיהו הנמנה על רבני חב"ד , פרסמו הרבנים הודעה בה הם קוראים שלא לבקר במוזיאון " אנו" בתל אביב.
קצפם של הרבנים יצא בעקבות מידע ותיעוד באשר למתרחש בין כותלי המוזיאון , מוזיאון העם היהודי, הפך למרבה הצער למוקד המכיל תכנים המסמלים את יסודות היהדות ,עד כדי הצגת התבוללות כדבר מקובל 





