fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הלכת מוקדם מדי, אתה ילד שלא הספיק לעשות את כל הדברים שרצית"

הנער איתי יצחק ז"ל, שנרצח בקטטה בין בני נוער בגלבוע, הובא למנוחות ביישובו גן נר. ליאור, אחותו התאומה ספדה לו: "אהוב שלי, לנצח תישאר החצי השני שמשלים אותי."
הלווייתו של איתי יצחק ז"ל. צילום: אלבום פרטי
הלווייתו של איתי יצחק ז"ל. צילום: אלבום פרטי

בבית העלמין ביישוב גן נר, הובא הערב (ראשון) למנוחות הנער איתי יצחק ז"ל, שעל פי החשד נרצח בלילה שבין שישי לשבת בקטטה בסמוך לכפר מוקביילה. איתי ז"ל, רק בן 17, הותיר אחריו הורים, אחות תאומה ואח.

אסתי, אימו של איתי, נפרדה בדמעות מבנה, "אתה לא כאן וזה כל כך כואב לי. זה כאב שאי אפשר לתאר, הגוף שלי מעולם לא ידע כאב כזה שחור. אני אגיד לך עד הסוף כל מה שאני רוצה. אפילו אני, אשפית המילים, לא מצליחה לתאר את המילים לאפלה הזאת. זה כמו מישהו שמכבה את האור".

"הלכת מוקדם מדי, נתלה על הקיר את תעודת הסיום שלך כשתסיים את התיכון ונחבק ביחד את כל החברים המדהימים שלך שלא עוזבים אותנו. אני יודעת שאם הייתי מבקשת ממך להשמיע לי עכשיו שיר, אני מניחה שהיית בוחר את 'תתארו לכם' של שלמה ארצי. אני מתחננת שתכניס קצת שמש לתריסים ותהיה שמח איפה שאתה לא נמצא ותשלח לנו מדי פעם קרן אור", הוסיפה האם.

הלווייתו של איתי יצחק ז"ל. צילום: אלבום פרטי
הלווייתו של איתי יצחק ז"ל. צילום: אלבום פרטי

 "אתה בראש שלי ובלב שלי ואני אוהבת אותך כל כך"

אחותו התאומה ליאור ספדה לאחיה, "איתיצ'ו, הייתה לך שמחת חיים, אנרגיות טובות ואהבה. אני יודעת שאהבת אותי, גם אם לא אמרת את זה הרבה. למרות כל המכות והשטויות, אני באמת יודעת שאהבת אותי. מי ירביץ לי ככה? מי יצחיק אותי ככה? מי ירגיש אותי ככה? היית קולט אותי במבט."

"לנצח תישאר החצי השני שישלים אותי ", המשיכה אחותו, "גם בלילה שבו זה קרה, הרגשתי שמשהו לא בסדר. אהוב שלי, לנצח תישאר החצי השני שלי. אני בטוחה שכמו ששמרת עליי ברחם, וכמו ששמרת עליי במסיבות ודאגת שחברים ישימו עליי אלף עיניים – כך תשמור עליי מלמעלה. אני לא מאמינה שזה קרה, זה מרגיש כמו משחק, כמו הצגה, זה לא באמת מה שקורה פה".

 

 


אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות