fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גוף זר חולץ מגרונו של פעוט בן 7 חודשים במרפאת כללית בן גוריון בנוף הגליל

תושייתם של הצוותים הרפואיים במרפאת כללית בן גוריון בנוף הגליל וערנותה של אימא, עזרו לחלץ גוף זר מגרונו של פעוט בן שבעה חודשים
נס גדול. חיאת כנאנה ודר מיכאל לבקובסקי
נס גדול. חיאת כנאנה ודר מיכאל לבקובסקי

למרפאת כללית בן גוריון בנוף הגליל נכנסה בבהלה אם מודאגת עם בנה הפעוט בן ה-7 חודשים וסיפרה לצוות שבנה בלע חפץ מהרצפה והיא חוששת שהוא בלע את גוף זר.

צוות המרפאה בהובלתה של האחות האחראית, חיאת כנאנה, בדק את הפעוט וקרא מיד לד"ר מיכאל לבקובסקי, מנהל מרפאת כללית בן גוריון.

"לאחר בדיקה קצרה וטפיחות על הגב תוך כדי הטיית הראש למטה, הבחנו בגרונו של הפעוט במשולש קטן. מכיוון שהמשולש היה קרוב לקצה הגרון, הצלחתי לשלוף אותו בקלות. לאחר שליפת הגוף הזר, התברר לכולנו שהמשולש הוא קצה של שקית קטשופ. לאחר השגחה קצרה, הפעוט פונה לבית החולים לצילום חזה על מנת לוודא שהוא לא שאף חלק נוסף", שיתפה חיאת.

"בכל מקרה של חשש אנחנו כאן בשבילכם"

"בתקופה זו הילדים נמצאים הרבה בבית, אין מסגרות ויש להם יותר זמן פנוי. במקרה הזה, ההורים גילו עירנות ומיד הגיעו למרפאה ולשמחתנו הטיפול עבר בהצלחה במרפאה ולא נדרשה התערבות כירורגית. 

אנחנו חוזרים על ההמלצות, וממליצים להרחיק מהישג ידם של הילדים חפצים קטנים וחדים וכל חפץ שניתן להכניס לפה או לאף" הסביר ד"ר לבקובסקי.

"לשמחתנו, הפעוט שוחרר לביתו לאחר זמן קצר. בכל מקרה של חשש אנחנו כאן בשבילכם", סיכמה חיאת.


אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות