fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט העליון פסק: רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה ישוחרר למעצר בית לאחר 15 שנה

שופט בית המשפט העליון שחרר את הנאשם ברצח תאיר ראדה לביתו שבקצרין והציב 3 תנאים: איסור ביקורים, אישור למשטרה להאזין למכשיריו והפקדת דרכונו כדי שלא ייצא מישראל.
רומן זדורוב ותאיר ראדה ז"ל | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

בית המשפט העליון הכריע הבוקר, חמישי, כי רומן זדורוב ישוחרר מהכלא למעצר בית בכפוף לעמידה בתנאים. לפי הערכות, זדורוב ישתחרר בשעות הקרובות מכלא שאטה למעצר הבית בבית אמה של אשתו בקצרין.

השופט אלכס שטיין דחה את ערר פרקליטות המדינה על ההחלטה לשחרר את זדורוב באיזוק אלקטרוני, והוסיף שלושה תנאים חדשים לשחרור: איסור ביקור אנשים זרים בבית שבו ישהה זדורוב במעצר בית, מתן אפשרות למשטרה לבצע האזנות סתר לטלפונים ולמחשבים שבהם נעשה שימוש בבית והפקדת דרכונו של זדורוב כדי שלא ייצא מהארץ.

הפרקליטות הגישה ערעור על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת, שקבע בשבוע שעבר תנאים חדשים לשחרורו של זדורוב עד לפתיחת משפטו החוזר. ביום שישי האחרון התקיים דיון בפני השופט שטיין. זדורוב עצמו לא נכח בדיון, אלא צפה בו מרחוק מהכלא.

סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, טען כי "הראיות הן ראיות של זיכוי עם סימן קריאה. זדורוב מתנהג טוב בכלא, הוא עובד בכלא. בפרקליטות טוענים שיש ריב של מומחים. אני אומר שיש תמימות דעים בין כל המומחים".

בהחלטת בית המשפט המחוזי בנצרת מהשבוע שעבר נקבע כי זדורוב עומד בתנאי השחרור שהוצבו לו. בין היתר הוצגו המפקחים שיצטרכו לשהות עמו 24 שעות ביממה: רעייתו אולגה, אמה וקרוב משפחה נוסף. לצורך קיום התנאים צריך כל אחד מהמפקחים לחתום על ערבות צד ג' של 150 אלף שקל.

זדורוב עצמו צריך להפקיד במזומן (או בערבות בנקאית) 150 אלף שקל כדי שלא יפר את תנאי השחרור, ולחתום על ערבות נוספת, של 200 אלף שקל.

בנוסף, שיעבדו בני המשפחה את ביתה של האם, כעירבון לבית המשפט. בית המשפט גם הורה לזדורוב להפקיד עוד 180 אלף שקל בשל הכנסה נמוכה מאחר שהמפקחים שלו מתקשים לעמוד בערבויות, וקבע כי שווי בית הוריה של אולגה רעייתו אינו גבוה מספיק – ושלצורך שחרורו הוא יידרש להפקיד עוד 144 אלף שקל או למצוא נכס נוסף.

 

מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות