fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות אבירות מרכז פרס לשלום ולחדשנות הוענק לג'וליה זאהר

אות האבירות של מרכז פרס לשלום ולחדשנות הוענק לזהאר בעקבות תרומתה למען השוויון המגדרי וההעצמה נשית ובגלל היותה פורצת דרך בתחומה
אפרת דובדבני וג'וליה זאהר (צילום: אלעד מלכה || באדיבות מרכז פרס לשלום ולחדשנות)
אפרת דובדבני וג'וליה זאהר (צילום: אלעד מלכה || באדיבות מרכז פרס לשלום ולחדשנות)

בטקס מיוחד שנערך אתמול (רביעי) במרכז פרס לשלום וחדשנות לרגל יום האישה הבינלאומי שיערך בשבוע הבא, הוענק אות  אבירוֹת לנשים פורצות דרך בתחומן המהוות מודל לחיקוי בקרב נשים ונערות בארץ ובעולם.

האירוע התקיים במעמד הנשים אשר קיבלו את אות הכבוד ובמעמד מנכ"לית מרכז פרס אפרת דובדבני, פרופסור צביה ולדן ויו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות חמי פרס שאמר בתחילת הטקס: "גדלתי בבית יוצא דופן, בבית של אבירות. אמא שלי ואחותי ציקי שתיהן נשות מופת עם המון הישגים, ולגדול בבית כזה של שתי אבירות הכין אותי טוב יותר לחיים ואני מברך על היוזמה והמסורת החדשה שהתחלנו כאן היום".

"תזרקו את הפחדים לים, תאמינו בעצמכן ותעשו"

בין מקבלות האות גם אשת העסקים, הבעלים ומנכ"לית של מפעל "אל-ארז" בנצרת, ג'וליה זאהר. ג'וליה היא האישה הראשונה שמנהלת מפעל בחברה הערבית והיא גם יו"ר קרן "מסירה" של ארגון הג'וינט למען בעלי מוגבלות בחברה הערבית. בשנת 2015 היא זכתה באות התעשיה במחוז צפון, לאור תרומתה לקהילה ולתעסוקה בצפון.

בנוסף לכך, ג'וליה היא פעילה חברתית ואחת הדמויות הפעילות בכלכלה בחברה הערבית אשר משמיעה את קולה באומץ ובנחישות להעצמת נשים וקידום זכויות להט"בים. במהלך חודש יוני האחרון, הודיעה זאהר ברשתות החברתיות כי חברת ״אל-ארז״ תתרום כסף לאגודה למען הלהט"ב להקמת קו סיוע וקשב ללהט"ב בערבית. זוהי הייתה הפעם הראשונה שחברת מזון ישראלית בבעלות ערבית הביעה תמיכה פומבית בקהילה הגאה.

"החיים שלי לא היו קלים, אבל שמתי לי יעד ובאתי בכל הכח שאצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית וכל חסם נתן לי כח אדיר, תזרקו את הפחדים לים תאמינו בעצמכן ותעשו. אני תורמת לקהילת הלהט"בים כי הם ריגשו אותי. הסקטור הערבי קיבל את זה קשה אבל בגלל שהאמנתי במה שאני עושה והילדים תמכו בי, זה עודד אותי", אמר ג'וליה.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות