fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוקם פורום מנהלי כספים בחברות הגדולות ובינוניות

הפורום יוקם לראשונה בצפון ביוזמת לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. "הקמנו את הפורום כדי שמנהלי הכספים יוכלו לפעול במשותף ולקדם את כלכלת הצפון", אומר מנכ"ל לשכת המסחר חיפה והצפון, ניצן ספיר
דן מוסקוביץ' צילום: דנה אדרי
דן מוסקוביץ' צילום: דנה אדרי
דן מוסקוביץ' צילום: דנה אדרי
דן מוסקוביץ' צילום: דנה אדרי

לראשונה בצפון יוקם פורום מנהלי כספים וחשבים בלשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. תפקידו של הפורום הוא לאגד את מנהלי הכספים והחשבים של החברות הגדולות והבינוניות הקיימות באזור חיפה הפועלות בכל תחומי המשק: חברות תעשייה, היי-טק, מסחר ושירותים, חברות ציבוריות וחברות פרטיות. הפורום יטפח את הידע המקצועי של חבריו ויקיים ימי עיון, כנסים והשתלמויות מקצועיות שיקדמו את מנהלי הכספים המקומיים ויתרמו לשיפור השירות אותו נותנים מנהלי הכספים והחשבים לחברותיהם.

"הקמנו את פורום הכספים כדי שמנהלי הכספים בצפון יוכלו לפעול במשותף ולקדם יחד את ארגוניהם. הצלחת העסקים ושיתוף הפעולה הזה יועילו לקדם את כלכלת הצפון", אומר מנכ"ל לשכת המסחר חיפה והצפון, ניצן ספיר. "עד היום לא היה למנהלי כספים ולחשבים הפועלים בצפון מקום שבו יוכלו להעלות בעיות מקצועיות, או לפעול כגוף ציבורי לשם חיזוק כלכלת הצפון. אחד מיעדיה המרכזיים של לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון הוא לשפר את הסביבה העסקית של המגזר העסקי. לעסקים בצפון יש צרכים מיוחדים והריחוק ממרכז הארץ יוצר מגבלות, וגם הזדמנויות, שניתן להשתמש בהן.

"אין תחליף לידע ולניסיון המקצועי שצובר כל אחד ממנהלי הכספים בארגונו", אמר מנהל הכספים של לשכת המסחר, דן מוסקוביץ', "אנחנו מאמינים שפורום כזה יתרום הן להעצמת הארגונים והן להעצמת מנהלי הכספים. יתר על כן, בעתיד הלא רחוק, בכוונתנו להקים במסגרת זו מועדון משקיעים, שיאגד את מנהלי הכספים למעין קבוצת רכישה, שתשקיע יחד. איגום סכומי ההשקעה של מועדון כזה יהפוך אותו לאטרקטיבי מאד לבתי ההשקעות הגדולים", מוסיף מוסקוביץ'.

לפרטים והצטרפות דן מוסקוביץ', מייל: dan@haifachamber.org.il

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות