fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעל המקצוע נתן לכם מחיר מופרז? האפליקציה שתשמור עליכם

אפליקציית StartAJob חוסכת לכם זמן ושומרת עליכם מפני מחירים מופרכים ומפתיעים בהזמנת בעלי מקצוע. באמצעות האפליקציה תוכלו לשלוח בקליק לעשרות בעלי מקצוע את פירוט העבודה כולל סרטון של הבעיה ולקבל הצעות מחיר הוגנות תוך מספר שניות
אפליקציית StartAJob
אפליקציית StartAJob

אפליקציה ישראלית חדשה שמה סוף לאחת התופעות המעצבנות ביותר שהצרכן הישראלי נתקל בהן. הזמנתם בעל מקצוע שנתן לכם הצעת מחיר מופרכת ולא הוגנת? אפליקציית StartAJob מאפשרת לכם לקבל מחיר הוגן ללא שיחות טלפון מרובות. איך? באמצעות האפליקציה אתם מצלמים את התקלה ושולחים אותה למספר נותני שירות במקביל. בתוך זמן קצר תקבלו מספר הצעות מחיר מבעלי מקצוע הזמינים לבצע את העבודה באזור שלכם ויודעים לטפל בסוג התקלה שיש לכם, כשהם ואתם יודעים בדיוק מה התקלה ומה נדרש על מנת לתקנה, ללא הפתעות ותוספות תשלום בסיום העבודה. בנוסף, לבעלי המקצוע יש דירוג לו הם זכו ממשתמשים קודמים, כך שתוכלו לבחור בעל מקצוע עם דירוג אותנטי גבוה.

StartAJob מאפשרת לקבל הצעות מחיר במקום אחד, בצורה פשוטה, נוחה ובחינם. היא חוסכת לכם לחפש בעלי מקצוע, להתקשר לכל אחד מהם על מנת לקבל הצעה ובעיקר עוזרת לכם ולבעל המקצוע לדעת מהי בדיוק העבודה ומה יהיה מחירה. בעזרת מערכת הדירוג "מדליות" תוכלו לקבל מידע על בעל המקצוע ממשתמשים קודמים, וגם בעל המקצוע יוכל לדרג אתכם ולהעלות דוגמאות לעבודות קודמות שביצע. המשתמשים יוכלו למצוא באפליקציה יותר מ-5000 בעלי מקצוע, במגוון רחב של תחומים – החל מטכנאי מזגנים, אינסטלטורים, מובילים, גננים ועד לבייביסיטרים, טכנאי מחשבים ואפילו מעצבים גרפיים, עורכי דין ומנהלי חשבונות. בעלי המקצוע הרשומים באפליקציה עברו בדיקות על ידי אנשי החברה, כך שנותני שירות בעלי עבר בעייתי לא נמצאים בה.

האפליקציה, שזמינה להורדה במכשירי אפל ואנדרואיד, כוללת בתוכה פיתוחים טכנולוגיים רבים, כגון הגדרת מרחק מקסימלי לקריאות, אופציה לצילום תמונה או סרטון, קבלת הצעות רלוונטיות בלבד, בקרת איכות גבוהה ועוד. האפליקציה גם מציעה אופציה להבטחת תשלום עבור העבודה רק בסיומה, עם הפקדה לנאמנות באתר, שמשתחררת רק כאשר העבודה הסתיימה לשביעות רצון שני הצדדים, ושומרת גם על המשתמש וגם על בעל המקצוע.

מנכ"ל StartAJob, יאן מילר: "האפליקציה מצליחה לעצור את אחת התופעות הכואבות ביותר שהצרכן הישראלי נפגש איתן – ביצוע עשרות טלפונים לבעלי מקצוע עד שמגיעים לבעל מקצוע זמין בשעה שנוחה לנו, שנותן הצעות מחיר הוגנת, ובעיקר מעניקה ביטחון שבעל המקצוע יבצע את העבודה כמו שצריך אחרי שקיבל מקדמה. אנחנו בטוחים שהאפליקציה תביא לשינוי משמעותי בתחום ותשים סוף לסיפורים כואבים שאנו שומעים חדשות לבקרים".

לאתר StartAJob

אפליקציית StartAJob
אפליקציית StartAJob

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות