fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדליסטים, רז הרשקו ושגיא מוקי, בטקס קבלת פנים חגיגי שקיימה עיריית נתניה

"נתניה היא העיר הכי טובה בישראל מבחינת התמיכה והערכה לספורטאים, לאורך כל הדרך זכינו לחיבוק חם, תמיכה והערכה מראש העיר, מרים פיירברג-איכר"
מרים פיירברג-איכר, רז הרשקו ושגיא מוקי | צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
מרים פיירברג-איכר, רז הרשקו ושגיא מוקי | צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, קיימה היום קבלת פנים למדליסטים האולימפיים, תושבי העיר, שגיא מוקי ורז הרשקו ולמאמנים שלהם, אורן סמדג'ה ושני הרשקו.

במעמד זה העניקה פיירברג-איכר לספורטאים מגן הוקרה ומענק כספי על הזכייה במדליית ארד קבוצתית באולימפיאדה. עיריית נתניה מלווה את הספורטאים מזה שנים, לרבות הענקת מלגות ותמיכה.

הטקס המכובד התקיים במרכז המדע, התרבות והחלל- הפלנתניה שבעיר במעמד שר התיירות, יואל רזבוזוב – סגן אלוף אירופה בג'ודו וספורטאי אולימפי, חבר הכנסת ויו"ר שדולת הספורט בכנסת סימון דוידסון, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, בכירי העירייה ובהם מנהל אגף הספורט מוטי שעיבי, ניר יבלונסקי ובני משפחות הספורטאים.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה ומתרגשת להיות כאן במעמד המיוחד הזה עם הספורטאים האולימפיים שלנו, המאמנים ובני המשפחות שלהם שבלעדיהן זה לא היה קורה. נמשיך לתמוך בכם לאורך כל הדרך כפי שנהגנו כל השנים. אתם יקרים ללבנו ומקור גאוותנו, אלופים שלנו!".

שר התיירות יואל רזבוזוב: "מהניסיון האישי אני יודע שמחנכים כאן בנתניה למודלים של שילוב ספורט ודוגמא אישית בחינוך ובתוכניות השונות לנוער. ויש לזה תוצאות. השקעה בספורטאים שיהוו מודל לחיקוי ויהיו שגרירים הכי טובים שלנו ומשווקים גדולים של ישראל בעולם, היא השקעה בעתיד המדינה שלנו".

המדליסטית האולימפית, רז הרשקו: "אני רוצה לומר תודה על תחושת ההערכה והחיבוק החם שזכיתי לו. נתניה היא העיר הכי טובה שיש בישראל מבחינת תמיכה והערכה לספורטאים, יש לתמיכה של העירייה תרומה גדלה בהצלחה שלנו. מרים מכירה אותי מאז שאני קטנה, אני זוכה לחיבוק גדול ממנה ואני מודה לה על כך. איזה כיף שאני חלק מהעיר הגדולה והמדהימה הזו".

המדליסט האולימפי, שגיא מוקי: "דרך של ספורטאי אינה פשוטה, אנחנו זקוקים לתמיכה מסביב, אנחנו צריכים את האנשים התומכים, את כל מי שנמצא כאן איתנו ורבים אחרים, הכל מתחיל בעיר נתניה – בראש העיר מרים פיירברג-איכר וביואל רזבוזוב שנמצאים איתי דרך ארוכה, מעריכים ומוקירים. לאורך כל הדרך ראש העיר התקשרה, חיזקה ותמכה ואני רוצה לומר לה תודה על כך, אנחנו אוהבים אותך, מרים".

 

מרים פיירברג-איכר, רז הרשקו, אורן סמדג'ה, שני הרשקו ושגיא מוקי | צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
מרים פיירברג-איכר, רז הרשקו, אורן סמדג'ה, שני הרשקו ושגיא מוקי | צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
לרכילות נוספת בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות