fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם איציק תשובה מתכנן לבנות מגדלים בדובאי?

משלחת של קבוצת הנדל"ן הישראלית איציק תשובה, בבעלות איציק תשובה הגיעה השבוע לדובאי, ובוחנת שיתופי פעולה עם המולטי מיליארדר, איש העסקים חוסיין סג'וואני,
מנכ"ל קבוצת איציק תשובה ויקטור חביב עם חוסיין סג'וואני

משלחת של קבוצת הנדל"ן הישראלית איציק תשובה, בבעלות איציק תשובה הגיעה השבוע לדובאי, ובוחנת שיתופי פעולה עם המולטי מיליארדר, איש העסקים חוסיין סג'וואני, המקורב מאוד לנשיא ארה"ב היוצא דונאלד טראמפ. טראמפ נכח בחתונה בתו של המליארדר.

משלחת בראשות מנכ"ל הקבוצה איציק תשובה, ויקטור חביב, יצאה השבוע לדובאי. החברה יצאה לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה וייזום פרויקטים משותפים עם אנשי עסקים מהאמירויות.

איציק תשובה, צילום artamir

פגישה עם מולטי מליארדר

לפי גורמים המקורבים למשלחת, ויקטור חביב והמשלחת הישראלית נפגשו עם שני שייח'ים אמירתיים ואנשי עסקים. ביניהם המולטי מיליארדר, חוסיין סג'וו'אני – מייסד ויו"ר חברת פיתוח הנכסים מהגדולות באמירויות, דאמאק, וחברת השקעות דיקו גרופ.

דאמאק דורגה בשנת 2017 על ידי המגזין הבינלאומי פורבס, כאחת מ-2,000 החברות הצומחות ביותר בעולם. חברת ההשקעות דיקו גרופ מזוהה כמי שחתמה על הסכם עם ענקית האופנה האיטלקית רוברטו קוואלי. לפי ההסכם  יעצב קוואלי את כל בתי המלון של רשת המלון "אייקון", שבבעלות סג'ו'אני. סג'ו'אני, על ידי מגזינים מובילים במפרץ כאחד מ-100 אנשי העסקים הערבים המשפיעים בעולם. על פי פורבס, הונו האישי מוערך בלמעלה מ-2 מליארד דולר.

האם איציק תשובה מתכוונת להתרחב מעבר למדבר?

במידה שהמגעים בין הצדדים יבשילו לכדי עסקה, צפויה הקבוצה לחיזוק כלכלי משמעותי, שיאפשר לה להתפתח אף מהר יותר, גם מעבר לים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות