fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העסק המשפחתי 'כלבו טכני' של רוני מזל מנתניה, עובד בכל הכוח. גם בקורונה

ל 'כלבו טכני', העסק הוותיק מנתניה המספק חלקי חילוף למכשירי חשמל ביתיים ומערכות מים, מגיעים לקוחות מכל הארץ
רוני מזל ובנו דניאל | צילום: איילת קדם
רוני מזל ובנו דניאל | צילום: איילת קדם

העסק המשפחתי הוותיק 'כלבו טכני', הוקם לפני 45 שנה. על ידי הדוד של רוני מזל, ישראל הופמן. שהקים וניהל את העסק, במשך 34 שנים.

ולפני 11 שנים רכש אותו מזל, תושב נתניה מזה 35 שנה. שמאז, גם הרחיב את פעילותו העסקית לתחום מטהרי ומסנני המים.

כיום, מנהלים את 'כלבו טכני' רוני ובנו דניאל. המשרתים לקוחות מנתניה, חדרה, כפר סבא והשרון. ואף ממקומות רחוקים יותר. "הלקוחות יודעים שאפשר לסמוך עלינו בעיניים עצמומות", אומר מזל. "כי אנחנו אדיבים וגם מאוד ישרים. שזה הדבר הכי חשוב. בעסק ובכלל, בחיים".

 

רוני מזל | צילום: איילת קדם
רוני מזל | צילום: איילת קדם

מטהרי מים, מסננים וחלקי חילוף

אז מה יש לכם ב'כלבו טכני'?

רוני מזל: "חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים גדולים. הנקראים גם "מכשירי חשמל לבנים", בשפה המקצועית. שזה אומר: מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים ומייבשי כביסה. וגם מטהרי מים, מערכות לטיהור מים ומסנני מים, לבית ולמשרד. את מטהרי המים והמסננים, ביניהם גם מסנני מים למקררים, הוספתי לפעילות העסקית של 'כלבו טכני'. אחרי שרכשתי את העסק מידיו של הדוד שלי. יש לי ניסיון רב בתחום מערכות הטיהור ומסנני המים, שנרכש במהלך השנים. ואנחנו עובדים עם מוצרים של החברות המובילות בשוק. כגון הדס, צלול, תבור, הופ הנדסה ועוד. אנחנו העסק היחידי באיזור, שיש בו את כל ההיצע הרחב הזה. וביחס לחלקי החילוף למוצרי החשמל הביתיים: יש לנו מגוון נרחב. ולא רק למכשירי חשמל נפוצים. אלא גם לכאלה, שהם נפוצים פחות. תמיד אנחנו מחזיקים חלקי חילוף למכשירי חשמל כאלה, שהם 'נדירים' יחסית. לטובת הלקוחות שלנו".

ויש גם מוצרים נוספים, שאפשר לרכוש אצלכם בעסק?

"בהחלט. יש לנו גם מוצרים שונים של חברת 'וירט' הגרמנית הידועה. מגוון רחב של תרסיסים לניקוי מקצועי של משטחי עבודה, שימון, צביעה ועוד ועוד.

 

מבלה עם אישתי

ומה אתה עושה, כשאתה לא בעסק?

"אני גם יועץ עסקי, ויש לי שותפות עם השף ישראל אהרוני. בנוסף, יש לי גם חברת סטארט אפ. שאני משמש בה מנכ"ל"

וכשאתה לא עושה עסקים, מה אז?

"מבלה עם אישתי. אני מאוד אוהב ים. אבל כעת, בתקופת הקורונה, אני מבלה איתה בעיקר בגינה".

ושאלה אחרונה לבן, דניאל. איך נכנסת אתה לעסק?

"אני כאן, כבר שש שנים. אחרי השירות הצבאי, שכנע אותי אבא להצטרף אליו. הוא אמר לי, שזאת תהיה נחיתה רכה לתוך החיים באזרחות. אז השתכנעתי. וגם נשארתי, כמו שאפשר לראות. והאמת היא, שאני מאוד מרוצה  על כך שהחלטתי להישאר. כי  ככה יוצא, שאני אני צמוד לאבא. וזה כייף לתת לו כל יום נשיקה וללמוד ממנו".

לרכישה אונליין הקליקו כאן

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות