fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכב אופנוע נהרג סמוך לבית ליד. הרוכבת נפצעה קשה

רוכב אופנוע שכב מחוסר הכרה על הכביש בסמוך לאופנוע שעלה באש והרוכבת השניה שהייתה בהכרה שכבה על הכביש.
רוכב אופנוע נהרג סמוך לבית ליד. הרוכבת נפצעה קשה
רוכב אופנוע נהרג ורוכבת נפצעה קשה בתאונה הבוקר (רביעי). בשעה 08:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על תאונת דרכים בין רכב לאופנוע עם שני רוכבים בכביש 57 . בקטע מכפר יונה לצומת השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של רוכב האופנוע גבר בן 26. ופינו לבי"ח מאיר רוכבת בת 22 במצב קשה ובהכרה עם חבלות בפלג גופה העליון. נהגת הרכב בת 57 פונתה במצב קל לבי"ח לניאדו.

האופנוע עלה באש

נדב הפראמדיקים של מד"א יובל טורץ וסהר אברג'יל סיפרו: "הרוכב שכב מחוסר הכרה על הכביש בסמוך לאופנוע שעלה באש. והרוכבת השניה שהייתה בהכרה שכבה על הכביש. ביצענו בדיקות רפואית והתחלנו בטיפול רפואי. מצבו של הרוכב היה קריטי. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הרוכבת השניה שנפגעה בפלג גופה העליון טופלה בשטח. ופונתה במצב קשה לבי"ח מאיר כשהיא בהכרה. נהגת הרכב שנפגעה באורח קל טופלה גם כן במקום ופונתה באמבולנס לבי"ח לניאדו".
דוברות המשטרה(מרחב שרון): לפני זמן קצר דווח למוקד 100 של משטרת ישראל אודות תאונת דרכים קטלנית שארעה על כביש 57 סמוך לצומת בית ליד. מדובר בתאונה בין אופנוע לרכב פרטי. במקום ישנו הרוג ופצוע קשה שפונה לביה"ח מאיר. בוחני התנועה של מרחב שרון הוזעקו למקום לחקירת נסיבות התאונה. במקום מבצעת הכוונת תנועה ע"י שוטרי התנועה. הציבור מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות השוטרים המבצעים הכוונה במקום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות