fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בוידאו: נתפס על חם מספק סמים כשהוא רכוב על קורקינט

בלשי משטרת נתניה הפתיעו את הנאשם בעת ביצוע עסקה ברחוב קדושי עירק בנתניה. בתום מרדף, כשהנאשם משליך את הטלפון המבצעי שלו ושתי שקיות שהכילו סמים
נתפס על חם | צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד נאשם אשר סחר בסם מסוכן. האיש מואשם גם בהחזקת סם שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

הנאשם סחר בסם מסוכן מסוג קנבוס, בהיקפים גדולים ולכל דורש. הוא ספק את הם באמצעות הזמנות שנעשו ביישומון הוואטסאפ. הנאשם הגיע לנקודת המפגש שנקבעה באזור נתניה כשהוא רוכב על קורקינט. וכךמספק את הסמים לקונים. בתאריך 13.07 בלשים מתחנת משטרת נתניה הפתיעו את הנאשם בעת ביצוע עסקה ברחוב קדושי עירק בנתניה. בתום מרדף, כשהנאשם משליך את הטלפון המבצעי שלו ושתי שקיות שהכילו סמים, הצליחו לעצור אותו.

משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון נמסר כי המשטרה הגישה נגדו כתב אישום המכיל תשעה אישומים. בעבירות של ייצוא, ייבוא, סחר בסם, הספקה סמים מסוכנים, החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לכתב האישום צרפה המשטרה בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

צילום: דוברות משטרת ישראל מחוז מרכז

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות