fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: 28 ספורטאים מצטיינים קיבלו תעודת הוקרה ומלגה כספית

 28 ספורטאים מצטיינים מנתניה קיבלו תעודת הוקרה ומלגה כספית מעיריית נתניה בטקס הספורטאים המצטיינים שהתקיים השבוע. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "טקס הספורטאים המצטיינים הוא מסורת בעירנו אשר היתה מהחלוצות שעודדו ספורטאים. אני גאה בכל אחת ואחד מכם."
ספורטאים מצטיינים | צילום: רן אליהו

השבוע (ב') קיימה עיריית נתניה את טקס הספורטאים המצטיינים לשנת 2021, זאת לאחר שלא התקיים טקס זה בשנה שעברה בשל הגבלות מגיפת הקורונה. הטקס, במעמד וביוזמת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, ובהפקת אגף הספורט.

בטקס זה מוקירה העיר את 28 ספורטאיה המצטיינים בענפי הספורט השונים ומעניקה להם מלגה. בין מקבלי המלגות נכחו הג'ודאים האולימפיים, שגיא מוקי ורז הרשקו – שאף נשאה דברים ואמרה לראש העיר: "ליווית אותי מגיל של כמה חודשים לאורך כל הדרך, לפני כל תחרות שוחחת עמי ובירכת אותי להצלחה. המילים שלך מחזקת אותי תמיד. אני רואה שתדעי שהמדליות שלי הם גם של העיר נתניה. זו ההזדמנות שלי למר לך תודה אישית גדולה, תודה שאת תמיד עומדת מאחוריי".

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, אמרה בטקס: "מרגש במיוחד לראות את כל הספורטאים המצטיינים במגוון התחומים, הצלחתכם היא תוצאה של עבודה קשה, התמדה ונחישות ואלו ערכים שאנו בנתניה מקדמים ומעריכים. טקס הספורטאים המצטיינים הוא מסורת בעירנו אשר היתה מהחלוצות שעודדו ספורטאים ברשויות המקומיות. אני גאה בכל אחת ואחד מכם, אוהבת אתכם ומאחלת לכם המשך הצלחה".

במהלך הטקס קיבל בן ממן כדורגלן בית"ר טוברוק תעודת הוקרה. ממן נפצע קשה בתאונה לפני כשנה וחצי  ועבר תהליך שיקום ארוך וכיום משחק בנבחרת ישראל לקטועי גפיים. את תעודת ההוקרה העניקו לו ראש העיר מרים פיירברג-איכר ובני לם מאמן מועדון הכדורגל מכבי נתניה.

עוד השתתפו בטקס סגן ראש מינהל הספורט אבי בנבנישתי, סגני ראש העיר שירי חגואל, אלי דלל, אדיר בנימיני וחגי חדד, המשנה לראש העיר אפרים בולמש, חברי מועצת העיר אמיה טגה, אבי סלמה ובוריס צירולניק, סמנכ"לית העירייה חיה שניידר, מנכ"ל החברה לספורט אבי אליהו, מנהל אגף הספורט מוטי שעיבי ומנהל מפעלי הספורט ניר יבלונסקי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות