fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכים לתיירות הקיץ: מפיקים קמפיין פרסומי לקיץ הקרוב

יחד עם זאת ובמקביל פועלת ראש העירייה, מרים פיירברג איכר  כמו גם האגודה לעידוד תיירות לחיזוק והידוק היחסים הבינלאומיים. עם ראשי הערים התאומות לנתניה, עם שגרירים וגורמים משפיעים.
מחכים לתיירים. ישיבת התאחדות המלונאים. צילום: התאחדות בתי המלון

עיריית נתניה והאגודה לעידוד תיירות נערכים להפקת קמפיין פרסום  לעידוד תיירות  הפוסט קורונה ולהגברתה.

השבוע התקיימה ישיבה במלון מגדל דוד, בהשתתפות יו"ר התאחדות בתי המלון בנתניה, דני רונן, סגן ראש העיר, אפרים בולמש ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא. בישיבה הוחלט לפעול במשותף לקידום תיירות הפנים לנתניה. להפיק קמפיין פרסומי לקיץ הקרוב. לתכנן אטרקציות לטובת התיירים הלנים בבתי המלון. ולהמשיך לחשוף את נתניה בפני סוכני תיירות פנים ועוד.

יחד עם זאת ובמקביל פועלת ראש העירייה, מרים פיירברג איכר  כמו גם האגודה לעידוד תיירות לחיזוק והידוק היחסים הבינלאומיים. עם ראשי הערים התאומות לנתניה, עם שגרירים וגורמים משפיעים.

רק לאחרונה נפגשה ראש העירייה עם שגריר מרוקו בישראל,  עבדל רחים ביוד. וכן עם שגרירי רוסיה, מולדובה ובלארוס. וזאת במסגרת טכס שאורגן בפלנתניה לציון 60 שנה לטיסתו של האדם הראשון לחלל.

גם השתתפות שגריר בטקס – זה קמפיין פרסום

כמו כן תפגוש ראש העיריה את שגריר איטליה. וזאת בעת חנוכתה של כיכר סן רמו, במלאת 101 שנה לועידת סן רמו. הטכס יתקיים במעמד שגריר איטליה בישראל, בכירי השגירות ונציגי הקהילה בנתניה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה בקשרים הבינלאומיים שאנו מקיימים לאורך השנים. שלא פסקו גם בתקופת הקורונה.  לא בכדי נתניה הפכה להיות עיר מוכרת בכל העולם. ולא בכדי השגריר הראשון של מרוקו הגיע דווקא לנתניה להיפגש עימי ושגריר איטליה פנה אלי להנציח את ועידת סן רמו כאן, בנתניה."

אפרים בולמש, הממונה על התיירות וקישרי החוץ מרוצה מההחלטה על קמפיין פרסום: "למרות התקופה המאתגרת, הבטחתי למלונאים לעשות כל מאמץ כדי לסייע בהחזרת התיירים לנתניה. להגיע לאותם שיאים אליהם הגענו בעבר. מדובר בענף כלכלי מרכזי בעיר שמפרנס אלפי  עובדים במלונות. וגם במסעדות, בחנויות , במוניות ובכל הענפים המתפרנסים כיום מתיירות.

"אני חייב לציין לטובה את הרוח האופטימית של מנהלי בתי המלון  ואת שיתוף הפעולה ההדוק שיש בין המלונאים והעירייה. אין ספק שנתניה היא הריביירה של ישראל."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות