fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: קבלו את מצטיינת הנשיא סמל ולריה רודימקין מנתניה

מחר, חמישי, יתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחרה בק״שניקית של טנקי מרכבה סימן 4, סמל ולריה רודימקין, את הצטיינותה קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.
סמל ולריה רודימקין | צילום: דובר צה"ל

ולריה רודימקין, בת 22, גרה בנתניה משרתת כיום כבק״שניקית של טנקי מרכבה סימן 4  בחטיבה 188. ולריה מתעסקת עם המערכות האלקטרוניות שבטנק, מבצעת בחינות שבועיות, הסבות וכל מה שקשור לתחזוקה וכשירות של הטנקים. השירות שלה מאוד אינטנסיבי ומאתגר אבל היא מספרת שבזכות האנשים בפלוגה השירות שלה הופך לחוויתי. עוד דבר שחשוב לציין ולריה היא אחת מתוך שלוש לוחמות שנמצאות בפלוגה מתוך 62 לוחמים שריונרים.

ולריה היא בת להורים גרושים, גרה עם אמה ומסייעת לה בכל מה שדרוש בבית. בנוסף, יש לה גם אחות גדולה שגרה עם משפחתה בכפר יונה. את הצטיינותה קיבלה על אחריות והגדלת ראש. בתחילה לא הבינה עד הסוף את משמעות התפקיד שלה אבל מספרת שבקו סוריה הבינה את תפקידה, את חשיבותו ואת תרומתו לצליחת הצבא.

ולריה סיפרה לנו על קבלת ההצטיינות: ״קודם כל אני שמחה על הזכות שנפלה בחלקי להיות מצטיינת נשיא, חשוב לי לייצג את המסלול של ההנדסאים שלמדו י״ג וי״ד ורק לאחר מכן התייגסו ונתנו את חלקם למערכת הצבאית. דבר נוסף שחשוב לי לתת לו במה זה לכל אותן הלוחמות שהן כמוני, שמוכיחות כל יום את התרומה העצומה שיש להן לתת לצבא שלנו. בנימה אישית זו אני גאה לשרת ביחידה שלי למרות כל האתגר והקושי שבהחלט בסוף משתלם!!״

כל הכבוד והמון בהצלחה בהמשך!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות