fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר האופוזיציה יוני שטבון עזב את מועצת העיר. טרם ידוע מי יכנס במקומו

אחרי שלא נראה בישובות מועצת העיר כבר מספר ישיבות הודיע היום (שישי) חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה יוני שטבון ראש רשימת אחריי שהוא מתפטר ממועצת העיר
יוני שטבון צילום רותי ברמן
אחרי שלא נראה בישובות מועצת העיר כבר מספר ישיבות הודיע היום (שישי) חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה יוני שטבון ראש רשימת אחריי שהוא מתפטר ממועצת העיר אך "אמשיך בע"ה להיות ממוקד בעשייה עבור כלל הציבור בישראל במגוון תחומים".
רשימת אחריי במועצת העיר מונה עתה את ליאורה לוי ורני אלוש שנכנס במקומו של ניסים פלד. רשימה של שלושה מנדטים שהופיעה כהבטחה, עברה תהפוכות ועכשו הראש שלה פורש.

סא״ל במיל׳ וחבר הכנסת לשעבר יוני שטבון הכריז בינואר על מועמדותו לראשו העיר נתניה, חבר לרשימה משותפת עם הרצל קרן ולקראת הבחירות נפרדו השניים. שטבון נכנס למועצת העיר עם שלושה מנדטים והיה יו"ר האופוזיציה.

לקראת הבחירות שטבון הבטיח להביא בשורה גדולה לנתניה. "הציבור צמא לשינוי גדול אחרי 20 שנה ובכוחנו לעשות זאת"

יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו
יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו

שיטבון, 39 נשוי ואב לשמונה, רץ עם הסיסמה: ׳׳אחריי! יוני שיטבון לראשות נתניה׳׳

לפני הבחירות נוא אמר: "אחרי 20 שנה, הגיעה העת למנהיגות וניהול חדש של העיר. בכל העולם, וגם בארץ, מתפתח דור חדש של מנהיגות צעירה וחדשנית. כן, גם בנתניה נעשה זאת".

יוני שטבון: אני רוצה לעדכן אתכם באופן אישי כי אעזוב היום את פעילותי במועצת העיר נתניה

יוני שטבון: "שותפיי, אחיי תושבי ותושבות נתניה – חג שמח. אני רוצה לעדכן אתכם באופן אישי כי אעזוב היום את פעילותי במועצת העיר נתניה. אמשיך בע"ה להיות ממוקד בעשייה עבור כלל הציבור בישראל במגוון תחומים.
ברמה האישית, המשפחתית והציבורית – זהו הדבר הנכון לעשות.
ביום זה של ערב החג האחרון ושמחת תורה, מתפלל יחד איתכם לאחדות ואהבה בין כולנו, וכמובן בריאות. והכי חשוב – תודה על הכל.
אוהב ומעריך מאד. יוני שטבון"
מי יכנס במקומות של שטבון ומי יהיה יו"ר הרשימה טרם נמסרו פרטים. ברשימת אחריי עדיין לא יודעים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות