fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקהל חוזר להיכל התרבות. מרתון הסטנדאפ – ההתחלה

במהלך חול המועד פסח, ערכה עיריית נתניה את מרתון הסטנדאפ. מרתון קורע מצחוק היחיד מסוגו בארץ בהשתתפות הסטנדאפיסטים המובילים בארץ.
קורעת מצחוק. ליטל שוורץ. צילום: אבי סלמה

פסטיבל הצחוק בנתניה – הצלחה אדירה.  ראש העיר מרים פיירברג איכר הנחתה לבצע את הארועים. וכך במהלך חול המועד פסח, ערכה עיריית נתניה את מרתון הסטנדאפ. מרתון קורע מצחוק היחיד מסוגו בארץ בהשתתפות הסטנדאפיסטים המובילים בארץ. בערב הראשון הופיעו כוכבי הסדרה שנות ה- 80 שלום אסייג ובנו דניאל אסייג. בערב השני הופיעה האישה הכי מצחיקה בישראל ליטל שוורץ.  ובערב שנעל את המרתון הופיע שלומי קוריאט מול אולם מלא עד אפס מקום. תוך שנשמרו מגבלות הקורונה. את הערב הנחתה ראש העיריה.

שלומי קוריאט. צילום: אבי סלמה

יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת, אבי סלמה לחדשות נתניה: אין ספק שראש העירייה הקפידה לנהל את המשבר ביד רמה מחד אך לא שכחה לדאוג גם לרוח. לתרבות ולשמחת החיים של התושבים. לכן לא היה ספק שברגע שנוכל לעשות אירוע באולמות התרבות בעיר, נביא את המופעים הטובים ביותר. כדי לגרום לתושבי נתניה לחייך ולצחוק אחרי תקופה לא פשוטה. פסטיבל הצחוק הוא אחד מהם.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות