fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הניתוחים בבית החולים לניאדו נידחו, בשל עצירת אספקת התרופות

מנכ"ל בית החולים: אני חש בושה לנוכח מצב זה, שנוצר בעקבות בעיות תקציב
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים

המשבר של בית החולים לניאדו מחריף 

עם גירעון כבד של 25 מליון שקלים, מתקשה בית החולים לניאדו בנתניה, לספק את המענה המיטבי וההולם לתושבי נתניה והאיזור. והעתיד? לוט בערפל.

בבית החולים, שהצטרף בשבוע שעבר למחאת בתי החולים העצמאים הציבוריים, מתריעים על מצוקה קשה. ההולכת ומחריפה וסופה מי ישורנו. במשרד הבריאות, לעומת זאת, אומרים לחדשות נתניה כי הוצמדה לבית החולים חשבת מלווה. וכי הועברו כספים. כפי שנכתב מעל במה זו, בשבוע שעבר.

 

חדר ניתוח ריק בבית החולים לניאדו | צילום: עשהאל שחף, דוברות בית החולים
חדר ניתוח ריק בבית החולים לניאדו | צילום: עשהאל שחף, דוברות בית החולים

 

בעקבות משבר בתי החולים הציבוריים, מדברים בבית החולים לניאדו על פגיעה דרמטית בפעילות האלקטיבית והניתוחית. לדברי הנהלת בית החולים, ירדה הפעילות האלקטיבית במערך המכונים ומרפאות החוץ. וכן הפעילות הניתוחית. ומדובר באחוזים ניכרים. ונתוני השבוע האחרון, כך בית החולים, מלמדים כי כ-35% מהפעילות במערך המכונים ומרפאות החוץ, נדחו לתאריך לא ידוע. כמו כן, כ-50% מהפעילות הניתוחית שאיננה דחופה, נדחתה אף היא. למועד שאינו ידוע בינתיים.

מנכ"ל בית החולים לניאדו, נדב חן: "אנחנו מחויבים לשמור על מלאי החירום שלנו, עבור טיפולים מצילי חיים. במשבר התקציבי בו נתון בית החולים, יחד עם שאר בתי החולים הציבוריים, נעצרה אספקת התרופות והציוד המתכלה לבית החולים. המשמעות של עצירת האספקה, הינה צמצום הפעילות שאיננה דחופה. אני, כמנכ"ל בית חולים במדינת ישראל, חש בושה לנוכח מצב זה. שבו אני נאלץ להורות על צמצום הפעילות, בעקבות בעיות תקציב. אני קורא לראש הממשלה ושר האוצר להתערב מיידית במשבר."

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות