fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחסום באודים יהיה פתוח לרוכבי אופניים לאגמון פולג

מושב אודים התקין את המחסום כדי למנוע גניבות חקלאיות בשטחים שלו: "זה לגיטימי מצידם לדאוג לרכוש הפרטי שלהם יחד עם זאת נאמר לי שהם יתקנו את המצב וישאירו מעבר מיוחד לרוכבי אופניים ולהולכי רגל".
אלי דלל באגמון פולג. צילום באדיבות אלי דלל

לחדשות נתניה נודע כי מחסום דרך של מושב אודים מונע ומקשה על מעבר לרוכבי אופניים משמורת פולג לכיוון נתניה. רוכבי אופנים שרכבו שם בסוף השבוע נתקלו במחסום בדרך חקלאית. המחסום שקיים כבר שנים היה פתוח בימים ונסגר בלילות. לאחרונה הוא סוגרים אותו  גם בסופי שבוע.

מחסום למניעת גניבות חקלאיות

מושב אודים התקין את המחסום כדי למנוע גניבות חקלאיות בשטחים שלו. כך זה נהוג בכל השטחים החקלאים כיד למנוע גניבות וגרימת נזק של שטחים חקלאים.

מ"מ ראש העיריה אלי דלל לחדשות נתניה: "אני חושב שזה לגיטימי מצידם לדאוג לרכוש הפרטי שלהם.  יחד עם זאת הם ישאירו מעבר צר מיוחד לרוכבי אופניים ולהולכי רגל".

אזור שמורת נחל פולג מהווה מקום מועדף על רוכבי אופניים ובעיקר בשבתות. יש בו מסלולים רבים לכיוונים שונים ורוכבים מכל הארץ באים לשם.  יוזמת אלי דלל לסלול ביחד עם רשות הניקוז שביל מבוטן במקום היא ברוכה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות