fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה נתניתית. עדי גיגי היא מנכ"לית "טסלה ישראל"

גיגי בוגרת תיכון טשרניחובסקי שירתה בחיל הים והשתחררה בדרגת רס"ן. היא סיימה קורס חובלים והפכה לאישה הראשונה והיחידה ששימשה כקצינת אלקטרוניקה על ספינת לוחמה. היא עורכת דין במקצועה והיא עבדה במשרד ראש הממשלה.
עדי גיגי. מנכלית טסלה ישראל. צילום עמוד הפייסבוק של עדי גיגי

עדי גיגי, 36 מנתניה מונתה לאחרונה כמנכ"לית טסלה ישראל. גיגי בוגרת תיכון טשרניחובסקי שירתה בחיל הים. רס"ן במיל' היא סיימה קורס חובלים והפכה לאישה הראשונה ששימשה כקצינת אלקטרוניקה על ספינת לוחמה. היא עורכת דין במקצועה והיא עבדה במשרד ראש הממשלה. ב-2013 הצטרפה לפורום הצעירים שייסד הנשיא המנוח שמעון פרס.

לעדי גיגי הוענקה  מלגת אייזנהאואר היוקרתית על מנהיגות יוצאת דופן.  את מלגת ההצטיינות העניק לה בשנת 2016 מזכיר המדינה של ארצות הברית לשעבר הגנרל קולין פאוול.

היא למדה מינהל עסקים באוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה. חברתה לכיתה בתיכון טשרניחוובסקי מספרת לחדשות נתניה בדיגיטל  שהיא תמיד היתה מנהיגה.  "יחד עם זאת היא צנועה ולא אוהבת פרסום".

ריקי גפני, המחנכת של עדי בבית הספר טשרניחובסקי:  "זכיתי להיות המחנכת שלה בחט"ב טשרניחובסקי ז-ט . כבר שם התגלתה כמנהיגה. נבחרה למועצת התלמידים. בתיכון הפכה ליו"ר מועצת התלמידים. בצבא, היתה החובלת הראשונה שסיימה את הקורס. בכיתה ז', כשהתלמידים עשו עבודות מחקר, הנושא שהיא בחרה היה השלום עם ירדן. לשם כך היא רצתה לראיין את הקונסול הירדני בארץ. נסענו, היא ואני לרמת גן, לקונסוליה הירדנית לראיין אותו. בסיום הריאיון, בלי למצמץ, היא הזמינה אותו לבקר בבית ספרנו, והוא נענה בשמחה. כעבור כחודשיים הוא הגיע עם פמלייתו לבקר בבית הספר, דיבר בפני התלמידים וענה על שאלותיהם. לדעתי בזכותה, והיא היתה רק בת 13, בית ספר טשרניחובסקי הוא היחיד שאליו הגיע הקונסול הירדני כאורח כבוד. היא באמת משהו מיוחד. עד היום אנחנו בקשר".

טסלה בע"מ היא חברה אמריקאית, העוסקת בייצור כלי רכב המבוססים על הנעה חשמלית, ופיתוח טכנולוגיות של אנרגיה נקיה. החברה נוסדה ב-2003 ושמה הוא מחווה לממציא ניקולה טסלה. המייסד של החברה מנהל כללי, מנהל טכנולוגיות ראשי, יושב ראש ומנכ"ל שלה הוא אלון מאסק.

טסלה הקימה בארץ חברה בת בנובמבר 2019 בשם "טסלה מוטורס ישראל בע"מ" שהמנכ"לית שלה כאמור היא עדי גיגי. היא וצפויה להתחיל למכור את רכביה השנה.

בחודש ינואר 2020 הובאו מספר מצומצם של רכבי טסלה לארץ על ידי החברה ועברו תהליך רישוי ישראלי. כמו כן, מונו כמה אישי מפתח בתעשיית הרכב הישראלית על ידי טסלה לצורך הקמת המערך התפעולי והלוגיסטי של טסלה בישראל. לפי חברת טסלה, המסירות הראשונות יחלו בחודש מרץ.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות