fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנדרי כתב את הספר "ממשיך הלאה" בתנועות ראש – עכשו הוא רוצה את תמיכת ההמונים להוציא אותו לאור

הוא נלחם במוסכמות חברתיות ובמוגבלות הפיזית. בגיל צעיר לא האמינו שיצליח לדבר. במלחמה לא קלה היום הוא מדבר. הוא למד בבית ספר וסיים בהצלחה בגרויות. טס במשלחת לפולין וגם חווה אהבה וזוגיות.
אנדרי ממשיך הלאה וגם שר

תכירו את אנדרי אוגליציקי בן 32 מנתניה. בחור שנולד עם שיתוק מוחין בעקבות סיבוך בלידה. הוא למד בבתי ספר רגילים. עשה בגרות ולא ויתר לעצמו בקטנה כבגדולה. הוא נלחם להיות כמו כולם וקיבל את זה שהוא לא יהיה כמו כולם. המלחמה הכי קשה ומתמשכת שלו זו הבעיה בדיבור. להוציא ספר על חייו הוא הצליח גם כשהוא כתב את זה במקלדת וירטואלית. כזו שקיבלה אותות מהכפתורים שבראש כסא הגלגלים שלו.

עכשו הוא רוצה שתתמכו בו להוציא את הספר שלו לאור. "ממשיך הלאה". פשוט תקנו תשורות ותעזרו לו להגיע ל-40 אלף שקלים

אנדרי אוגליצקי: "שיתוק מוחין מתבטא אצלי בנכות קשה בכל ארבעת הגפיים ובדיבור לא ברור. אני יושב על כיסא גלגלים והתקשורת שלי עם הסביבה היא באמצעות כפתורים שיש במשענת הראש שבכיסא הגלגלים שלי. איתם אני כותב,  שולח מיילים ומתקשר עם הסביבה .כילד לא ראיתי את עצמי כמוגבל. בראש אני חושב כאדם בריא, אך לצערי המוגבלות הפיזית שאיתה נולדתי הציבו בפני המון אתגרים ומכשולים מגיל צעיר.

אנדרי חי את החיים וחולם לראות את הספר שלו

אנדרי אוגליצקי נלחם במוסכמות

נלחמתי בכל המוסכמות אם זה חברתיות ואם זה המוגבלות הפיזית. בראש ובראשונה זה לדבר. בגיל קטן לא נתנו לי תקווה שאצליח לדבר. אך עם מלחמה לא קלה היום אני מדבר גם שהדיבור לא ברור. למדתי בבית ספר וסיימתי בהצלחה בגרויות. אני אוהב לטייל, טסתי במשלחת לפולין ואגלה לכם סוד קטן אפילו חוויתי אהבה וזוגיות" .

הוא תמיד חשב איך להפוך את הלימון ללימונדה. ולכן הוא כתב ספר.  "ממשיך הלאה" הוא ספרו הראשון. "כתבתי אותו בהשראת החיים האישיים שלי  וקצת פנטזיה. הספר נכתב בעזרת הכפתורים שבמשענת הראש שלי. הכתיבה לא הייתה קלה ולקחה המון זמן. אך כמו שהבנתם שאני מציב לעצמי מטרה אני מגשים אותה".

הספר מספר את סיפורו של יוסי הוא נער מתבגר ושאפתן בן 15. אשר בנוסף לגיל ההתבגרות מתמודד עם שיתוק מוחין. הוא לומד בבית הספר "מנצחים" אשר משלב תלמידים עם ובלי מוגבלויות.

בספר "ממשיך הלאה" תגלו איך יוסי מתמודד עם אהבה ראשונה, סטיגמות של החברה ושלל הרפתקאות וחוויות של בני נוער. הספר הוא הגשמת חלום של יוסי והוא מבקש שתתמכו בו לממש את החלום. תקנו את הספר מראש.

אנדרי אוגליצקי | כתיבה בעזרת תנועות הראש

אתה צריך 40 אלף שקלים. נקווה שנתניה תיתן כתף

"כחלק מכתיבת הספר נעזרתי במדריכים במרכז היום שבו אני מעביר את הבקרים שלי. אך לצערי להוצאת הספר לאור יש המון דברים נוספים שצריך לעשות כגון: עריכה, הגייה, עיצוב, הדפסה, גרפיקה ועוד.

ולכן אני רוצה אתכם כשותפים במסע המדהים שבסופו ספרי יצא לאור. הזמן של תמיכת ההמונים הוא מוגבל והחלום שלי תלוי בתמיכת הציבור".

ניתן לבחור תשורה כתמיכה. "בחרו לעצמכם תשורה ויחד נצא למסע" הוא אומר ומוסיף: "כאדם עם מוגבלויות חשוב לי להציף את התודעה של קבלת האחר כמו שהוא בלי תנאים. והכי חשוב לדגול באהבת חינם. ולהאמין שרוצים משהו השמיים הם הגבול.

הלחין ושר שני שירים. אפשר לשמוע

במסגרת כתיבת העלילה גיבור הספר כותב שני שירים. "בעזרת חבר יקר לקחתי את שני השירים, הלחנתי והקלטתי אותם ואני מגיש לכם אותם לשמיעה:

השיר – איתך

השיר -לא תביני

לתמיכה בפרוייקט של אנדרי  לחצו  על תמונת הספר כאן

כל התמונות באדיבות אנדרי אוגליצקי

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות