fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופירה קלפ מבת חפר נבחרה כסגנית ראשת המועצה ללא שכר

אופירה קלפ מחליפה בתפקיד סגנית ראשת המועצה מבת חפר את עו"ד גיא ויצ'לבסקי. היא מצטרפת לשני סגני ראשת המועצה חיזקי סיבק ויעריב.
סגנית ראש המועצה. אופירה קלפ | צילום: עמק חפר
אופירה קלפ מבת חפר נבחרה על ידי מליאת מועצת עמק חפר לסגנית ראשת המועצה ללא שכר.
אופירה, בת 44, נשואה ואם לשלושה. היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ותעודת הוראה, ובוגרת לימודי ייעוץ-מס וגישור. מזה 12 שנים היא משמשת מנהלת כספים ותפעול בחברה ביטחונית. לפני כן, עסקה בתחום החינוך הבלתי פורמלי.

אופירה קלפ ראשת שבט הצופים

אופירה קלפ מתגוררת בבת חפר כבר 21 שנים. היא מעורבת בהתנדבות בתפקידים ביישוב. כמוכן שימשה ראשת שבט בת חפר של הצופים וגזברית ההנהגה האזורית.
כמו כן  היא שותפה לצוות המוביל את המאבק למען הקמת תחנת הרכבת באחיטוב.
אופירה קלפ, יו"ר ועד בת חפר עדי אמזלג וד"ר גלית שאול | צילום: עמק חפר
כסגנית ראשת המועצה אופירה קלפ תהיה אחראית בין היתר על הקשר בין בת חפר למועצה ועל נושאי קהילה שונים. היא מונתה לנציגת בת חפר בתמיכת יו"ר הוועד המקומי עדי אמזלג. חברי הוועד וחברי המליאה מהיישוב.
היא מחליפה בתפקיד סגנית ראשת המועצה מבת חפר את עו"ד גיא ויצ'לבסקי. היא מצטרפת לשני סגני ראשת המועצה חיזקי סיבק ויעריב.
ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: "אני שמחה מאוד על בחירתה של אופירה לתפקיד סגנית ראשת המועצה. מהיכרות ומעבודה משותפת מאז היבחרי לראשות המועצה, אני בטוחה שהיא האישה הנכונה בזמן הנכון לתפקיד. מעורבותה בבת חפר והכישורים המוכחים שלה יתרמו רבות ליישוב.  בוודאי בתקופה שבה העבודות על הרחבתו יצאו לדרך. בהצלחה לכולנו!"
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות