fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממחר (שלישי) בדיקות קורונה בדרייב אין. כל הפרטים: מי זכאי לבדיקה חינם ואיך להגיע

החל ממחר יום שלישי ועד יום חמישי (15/9-17/9) ייפתח פיקוד העורף מתחם דרייב - אין ויבצע בדיקות קורונה באיצטדיון נתניה, בחניון המערבי
דרייב אין קורונה
בדיקות קורונה בחינם. ביוזמת עיריית נתניה ופיקוד העורף יחל ממחר פיקוד העורף לבצע בדיקות בחינם לתושבי נתניה במתחם המערבי של החניה של האיצטדיון החדש.

החל ממחר יום שלישי ועד יום חמישי (15/9-17/9) ייפתח פיקוד העורף מתחם דרייב – אין  לבדיקות קורונה באיצטדיון נתניה, בחניון המערבי.

דרייב אין יפעל בין השעות 14:00 ל- 22:00.

מעיריית נתניה נמסר כי:

"הבדיקות אינן בתשלום והן לכל מי שמעוניין, למעט חיילים בסדיר או בקבע או תושבים זרים ללא תעודת זהות. אין צורך בהפניית רופא.
הכניסה תותר רק באמצעות רכב, לא רגלית ולא באופנועים.
תשובות לדגימות יגיעו דרך קופות החולים.
שימו לב, תוצאה שלילית לא מבטלת בידוד למי שחייב בבידוד".
אם אתה מרגיש רע, אם או בלי חום, אתה חושב שהיית בסביבת חולה וטרם נכנסת לבידוד, כמוכן מי שאין לו תסמינים אבל יש לו ספק שמא היה בקרבת חולה מאומת ן.

כל אחד יכול להיבדק ללא הפניית רופא

בדיקות בחינם

ההגעה ברכב בלבד

הבדיקות מיום שלישי עד חמישי השבוע

התשובות יגיעו לקופות החולים

תוצאה שלילית לא מבטלת בידוד

פיירברג-איכר: "….. אני פונה אל כולכם – אנחנו בקרב ועלינו לנהוג כלוחמים – ללכת עם מסיכה לפי ההנחיות,  לשמור מרחק, להקפיד על שטיפת ידיים, לא להתכנס ולהתרחק כל האפשר כדי שלא נסגור את העיר. אני מאחלת לכולנו לקראת ראש השנה שנהפוך במהרה לעיר ירוקה"

ראש השנה בסגר. הקורונה מכה כאן ובחוזקה. יותר ויותר אנשים מספרים על הדבקויות של ילדים, על חולים מאומתים שהם מכירים.  את ערב ראש השנה כבר לא נחגוג ביחד בעיקר לא המבוגרים עם הנכדים.

כל אחד שישמור על עצמו ועל הקרובים לו. לא צריך להסתובב ברחוב ללא מטרה. לסופרים לקניות מוכרחים ללכת – שם תקפידו על מסכה ומרחק.

אל תגעו בעיניים, אל תחטטו באף ואל תכניסו אצבע לפה. תשטפו קודם את הידיים במים וסבון.

את פסח לא חגגנו  – נעבור גם את ראש השנה.  הבריאות חשובה מכל שמחה.

הורידו  את האפליקציה של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות