fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלון אלראי התפטר מראשות ועדת המשנה לתכנון ובניה. דלל חוזר

אלון אלראי התפטר מתפקידו כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה וכמ"מ ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה. סגן ראש העיריה ומ"מ אלי דלל נענה לבקשת ראש העיריה לחזור לתפקיד
אלון אלראי צילום רותי ברמן

אלון אלראי התפטר מתפקידו כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה וכמ"מ ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה. סגן ראש העיריה ומ"מ אלי דלל מהנדס במקצועו נענה לבקשת ראש העיריה לחזור לתפקיד. הועדה תתכנס בשבוע הבא ותקיים את בחירתו.

במכתב שכתב לראש העיריה מנמק אלון אלראי את התפטרותו בכך שבעקבות נגיף הקורונה הוא נדרש להשקיע זמן בארגון "אלאור" שבראשו הוא עומד הנותן שירותים לאנשים עם צרכים מיוחדים: "נגיף הקורונה הציב בפני התמודדות לא פשוטה בארגון שאני עומד בראשו – שכידוע נותן שרותים לאנשים עם צרכים מיוחדים ופועל בימים אלה סביב השעון להבטיח את חינוכם, בטחונם ובריאותם של האנשים והילדים הנמצאים באחריותנו. משאבי הזמן הנדרשים ממני כיום וצפויים להדרש ממני בעתיד מאלצים אותי לוותר כרגע על תפקיד יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה וכמ"מ ויו"ר הועדה המקומית".

הוציא את ועדת המשנה לשטח. אלון אלראי

במכתבו מציין אלראי כי נכנס לתפקידיו לפני שנה וחצי לבקשת ראש העיריה מרים פיירברג איכר בנוסף להיותו יו"ר מועצת העיר, יו"ר ועדת הכספים וממונה על ההנדסה: "בתקופה זאת פעלתי במרץ לקיים בועדה דיונים ענייניים ומקצועיים ומתן מענה לתושבי העיר, לאדריכלים, יזמים וקבלנים".

אלראי מצא את עצמו משקיע זמן רב בהתנדבות הציבורית דבר שגזל זמן רב מעיסוקיו הפרטיים. לדבריו עשה כמיטב יכולתו תוך השקעת שעות מרובות ושיתוף פעולה פורה עם מהנדס העיר ארז טל וצוות ההנדסה: "ולשמחתי גם בביקורות שעברנו בימים האחרונים על ידי מנהל התכנון זכתה הועדה בנתניה לשבחים והמליצה לאשר את המשך היות הועדה המקומית בנתניה – ועדה עצמאית מיוחדת".

עוד מוסיף אלראי כי יענה לתפקידים אחרים שתציע לו ראש העיריה ויסייע למי שיחליף אותו ככל שיוכל.

אלי דלל חוזר

מחלוקת בעניין מנוי אלראי- נתון לפרשנות

תפקיד יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה ומ"מ יו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה הם תפקידים בעלי סמכות.   את תפקיד  יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה יכול למלא סגן ראש עיר והמינוי לתפקיד הוא נושא קואליציוני.

מי שמילא תפקיד זה לפני אלראי היה אלי דלל שהוא סגן ראש עיריה  ולפניו הרב שמעון שר שגם הוא היה סגן ראש עיר. מינויו של אלראי שאיננו סגן היה נתון למחלוקת והנושא נתון לפרשנות. אלראי  נאלץ לעזוב לאחר שהייעוץ המשפטי של העירייה קיבל מכתב ממשרד המשפטים בעניין.

מי שהעלה את נושא אי חוקיות המינוי של אלראי היה חבר מועצת העיר רני אלוש מסיעת אחרי. אלוש הבין מחוק התכנון והבניה שהמינוי לא חוקי ופנה למשרד המשפטים שהעביר השבוע מכתב לעיריית נתניה בנושא. כאמור: אלי דלל נענה לבקשת ראש העיריה מרים פיירברג איכר ובמהלך השבוע תתכנס הועדה לבחור בדלל כיו"ר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות