fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוף פולג מזוהם – ביוב זרם לים

המשרד להגנת הסביבה רואה את האירוע בחומרה, ומברר לעומק את נסיבות המקרה. המשרד יחליט, בהתאם לממצאים אם יש מקום לנקוט באמצעי אכיפה בגין האירוע החמור
חוף פולג מזוהם צילום אורון קסל

זרימת שפכים לנחל פולג. המשרד ממליץ לאזרחים שלא לבוא במגע עם מי הנחל

בשל הגשמים הרבים קרס בשבת קו כניסת השפכים במט"ש (מכון טיהור שפכים) קולחי השרון. כתוצאה מכך מי השפכים לא נכנסו למט"ש. הם החלו לזרום לכיוון נחל פולג ולכיוון הים. בעקבות זרימת שפכים לים  המשרד להגנת הסביבה ממליץ לציבור שלא לבוא במגע עם מי הנחל. חוף פולג מזוהם ואסור לרחצה.

משעות הבוקר המוקדמות  (יום א') פעלו במקום מפעילי המט"ש על מנת לבצע מעקף לקטע שקרס, במטרה לסיים את האירוע בדחיפות. המשרד להגנת הסביבה עוקב אחר פעילות מפעילי המט"ש על מנת לוודא כי מבוצעות כל הפעולות הנדרשות במטרה להפסיק במהירות האפשרית את המפגע הקשה.

בשעות הצהריים (יום א') החלו האחראים על המט"ש להפעיל בנקודת הכשל מעקף ומשאבה זמנית – פעולה שצמצמה משמעותית את כמות השפכים שזורמת לכיוון נחל פולג.

המשרד להגנת הסביבה רואה את האירוע בחומרה, ומברר לעומק את נסיבות המקרה. המשרד יחליט, בהתאם לממצאים אם יש מקום לנקוט באמצעי אכיפה בגין האירוע החמור.

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

כל הכתבות ב"חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות