fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנות עם ערך מוסף

קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב", המסייעת בשילובם של מתמודדי נפש בתעסוקה, השיקה רשת דוכני מתנות בשם "TNX – פשוט להגיד תודה", המציעה קונספט חדש וייחודי בתחום המתנות: שי סנטימנטלי בעבודת יד ובעל ערך חברתי בעלות של 30-10 שקלים בלבד
מתנות סנטימנטליות ב-30-10 שקלים | צילום: "שכולו טוב"
מתנות סנטימנטליות ב-30-10 שקלים | צילום: "שכולו טוב"

קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב", המסייעת בשילובם של מתמודדי נפש בשוק התעסוקה, השיקה רשת דוכני מתנות בשם "TNX – פשוט להגיד תודה", המציעה קונספט חדש וייחודי בתחום המתנות: שי סנטימנטלי בעבודת יד ובעל ערך חברתי בעלות של 30-10 שקלים בלבד. 

אחד הסניפים של רשת TNX נפתח השבוע בקריון בקרית ביאליק. הוא מציע מארזי שוקולדים במגוון טעמים, עציצי בטון בשילוב סוקולנטים, כרטיסי ברכה, מחברות ממותגות ועוד.

תהליך המיתוג של הרשת נעשה על ידי חברת OPENשבחרה כחלק מאסטרטגיה לשלב על גבי האריזות הצבעוניות של המוצרים יצירות אמנות של מתמודדי הנפש, ששיקפו בעבודותיהם את משמעות המילה "תודה" עבורם.

TNX מציעה לכם הזדמנות לפרגן ולהודות ליקרים לכם לא רק בחגים ובאירועים אלא גם ביומיום, כחלק מדרך חיים, ובמקביל לסייע למתמודדי נפש העובדים בדוכני המכירה כחלק משיקומם התעסוקתי עד לשילובם בשוק העבודה. ולחוש תחושה של שייכות, הערכה עצמית ובעלת משמעות .

רשת המיזמים החברתיים "שכולו טוב" זכתה בפרס בינלאומי על מודל ייחודי פורץ דרך, המצליח לשלב בשיעור הצלחה ניכר את מתמודדי הנפש בקהילה ולשלבם בשוק החופשי. משלחות מרחבי העולם מגיעות לישראל ללמוד ולהטמיע את המודל וחלקן אף יוצרות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם "שכולו טוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות