fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצרי איפור נהדרים במחירים לכל כיס

הקיץ אתן יכולות למלא את מגירת האיפור שלכן במוצרים המעולים של חברת אסנס (Essence) בכלום כסף. וגם: עוברים לקפה קר של נספרסו (Nespresso) ועוד כמה דברים שווים
מוצרי איפור נהדרים במחירים לכל כיס. מותג האיפור אסנס (Essence) | צילום: יח"צ
מוצרי איפור נהדרים במחירים לכל כיס. מותג האיפור אסנס (Essence) | צילום: יח"צ

השבוע בסל: מוצרי איפור הנהדרים של אסנס (Essence) במחירים שכל אחת יכולה להרשות לעצמה, הפסקת קפה איכותי קר, מוצרי טיפוח לשיער בקיץ וארוחה טעימה ומהירת הכנה

נהדר ולא יקר

מותג האיפור אסנס (Essence) הוא הראיה לכך שאפשר לקנות מוצרים מצוינים בלי לקרוע את הכיס. הקולקציה החדשה כוללת את הטרנדים הכי עדכניים באיפור באיכות מעולה ובטווח מחירים של 6-19 שקלים. למשל: מסקרה בכ-16 שקלים, טוש לעיצוב גבות, שימר למראה זוהר וסומק – כל אחד מהם ב-13 שקלים, פריימר (בסיס איפור) ב-19 שקלים, גלוס שקוף בגימור פנינה ב-10 שקלים ועוד. את מוצרי אסנס (Essence) ניתן להשיג בסופר פארם.
צילום: יח"צ

לעיסה קיצית

מותג המסטיקים ללא סוכר Orbit השיק טעם חדש של משמש וג'ינג'ר במהדורה קיצית מוגבלת. כ-11 שקלים. ברשתות השיווק ובנקודות המכירה השונות.

Orbit | צילום: יח"צ
Orbit | צילום: יח"צ

 

נאות, איכותיות ונוחות

רשת נעלי הנשים ZAMSH השיקה את קולקציית נעלי המעבר לאביב-קיץ. הדגמים הבולטים הם נעלי סירה בעיצוב מעודן עם עקב רחב ונוח בגובה 6 ס"מ, נעלי סירה פתוחות מאחור עם עקב קטן ושטוח של 2 ס"מ עשויות עור דמוי נחש וסנדלים נוחים במיוחד, חלקם בעלי עקב פלטפורמה וחלקם שטוחים עם אלמנטים של ניטים ואבזמים. כל הדגמים עשויים עור משובח ומיוצרים בישראל. 220-350 שקלים. בסניפי הרשת ובאתר החברה.

ZAMSH | צילום: יח"צ
ZAMSH | צילום: יח"צ

הו מאמא

שיתוף פעולה של מאמא עוף עם סנפרוסט הניב סדרת ארוחות להקפצה, המכילות נתחי חזה עוף וירקות. בשלב הראשון מוצעות שלוש הארוחות האלה: חגיגה אסייתית – נתחי חזה עוף ושעועית ירוקה עדינה, גזר, קולרבי, בצל סגול ופלפל אדום; ירוק גלילי – נתחי חזה עוף ושעועית ירוקה עדינה, ברוקולי, אפונת גינה ובצל סגול; פסטה א-לה-רומא: נתחי חזה עוף, פסטה וגזר, ברוקולי, אפונה ופלפל אדום מתוק. כל שיש לעשות הוא להוציא מהמקפיא (אין צורך להפשיר) ולהקפיץ כ-10 דקות. כל ארוחה מכילה 1 אחוז שומן, לא חומרים משמרים וצבעי מאכל. טעמנו ונהנינו. ירוק גלילי הייתה, לטעמנו, המנה המנצחת. 16-25 שקלים.

מאמא עוף-סנפרוסט | צילום: יח"צ
מאמא עוף-סנפרוסט | צילום: יח"צ

גלידה טובה

לכבוד הקיץ שמגיע רעננו בגלידות נסטלה מותגים קיימים (טילוני Extreme, קוקילידה ושלגוני הפירות La Frutta) והוסיפו להם טעמים חדשים, ובמקביל השיקו שלגון חדש המבוסס על השוקולד הנהדר Milka (טעים למות, שומר משקלו – ירחק). בסדרת לה קרמריה הושקו שני טעמים מופחתים סוכר וללא התוויות האדומות: שוקו-וניל חלבי ומנגו-תות סורבה, וכך גם ה"חמשושים" לילדים. בקרוב תשיק נסטלה מחדש את סדרת הלייט במתכונים משופרים שיכילו ממתיקים טבעיים. המוצרים, החתומים על ידי תו איל (האגודה לחולי סוכרת), יושקו באריזות חדשות. 8-35 שקלים.

גלידות נסטלה | צילום: יח"צ
גלידות נסטלה | צילום: יח"צ

רעננות באסלה

מסנו מגיע אלינו סנובון ג'ל לניקוי אסלות עם אפקט בישום מוגבר של ניחוחות פרחוניים לאווירה מרעננת בחדר השירותים ועם יכולת קטילה של 99.9% מהחיידקים. הוא מכיל מלח לימון לניקוי עוצמתי, מסיר אבנית ומבריק את האסלה. לבחירתכם שני ניחוחות: מגנוליה-נרולי ולוטוס-סחלב. כ-9 שקלים. בכל רשתות השיווק.

סנו | צילום: טל אזולאי
סנו | צילום: טל אזולאי

זהב בשיערך

קרני השמש גורמות נזק לא רק לעור אלא גם לשיער. מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל השיק "סדרת זהב" חדשה בשם "אבסולוט ריפייר גולד" המכילה תמצית קינואה זהובה וחלבון חיטה ומיועדת לשיער פגום ופגום במיוחד. היא כוללת שמפו (141 שקלים ל-500 מ"ל), מסכה (209 שקלים ל-500 מ"ל), סרום שמן חיטה מזין לשיקום עמוק (120 שקלים ל-50 מ"ל) וספריי רב תכליתי מטפח (101 שקלים ל-190 מ"ל). במספרות. פרטים נוספים, בטל': 1-800-301-666

לוריאל פרופסיונל | צילום: יח"צ
לוריאל פרופסיונל | צילום: יח"צ

אייס קפה

זה בדיוק הזמן להעביר את מכונת הקפה שלכם למתכונת קיץ. נספרסו (Nespresso) מציעה ארבע תערובות חדשות המיועדת להכנת קפה קר, שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. שתיים מהתערובות, המיועדות למכונות ה-ORIGINAL, הן פרדו דליקטו בעלת התווים הפירותיים ופרדו אינטנסו המכילה פולי ערביקה אינדונזית. כ-26 שקלים לשרוול. התערובות המיועדת למכונות ה-VERTUO הן אייס לג'ארו בעלת תווים פירותיים ודגניים ואייס פורטה – תערובת של פולי ערביקה דרום אמריקאית עם ערביקה אינדונזית, המציעה חוויה ארומטית מפנקת. כ-28 שקלים לשרוול. מידע נוסף באתר החברה.

נספרסו (Nespresso) | צילום: יח"צ
נספרסו (Nespresso) | צילום: יח"צ

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות