איל מקיאג': שפתונים מנצחים
מותג האיפור איל מקיאג' השיק קולקציית חג, הכוללת, בין היתר, גוונים חדשים של שפתונים עמידים מסדרת "אינפיניטי" – אדום, חום וניוד – וכן גלוסים תואמים מסדרת "ליפ סרוויס". המדור, שכבר תקופה ארוכה משתמש אך ורק בשפתונים האלה, מעיד שהם כל כך מצוינים ועמידים, ששום קורונה או מסכת פנים לא יכולות להם. למרות עמידותם הרבה, הברק והזוהר שלהם לא נפגמים במשך שעות ארוכות. עוד בקולקציה: שלוש פלטות של צלליות. 129 שקלים לשפתון, 109 שקלים לגלוס, 339 לפלטה של 8 צלליות. בחנויות הרשת או באתר: www.ilmakiage.co.il
סנו פרש: הסוד הוא בניחוח
אם אתם כמו המדור, משוגעים על ריחות טובים בבית, כדאי שתדעו על סדרת המבשמים החדשה של סנו בשם SENSE OF NATURE, בהשראת ניחוחות מהטבע ובתוספת שמנים ארומטיים לריסוס בחלל הבית ועל טקסטיל. עליכם לבחור בין ניחוח פרשי, ירוק ורענן לבין ניחוח מעושן, עצי ומתובל או ניחוח פרחוני, מתקתק, המשלב ורדים ופירות מתוקים. כ-15 שקלים ל-300 מ"ל. ברשתות השיווק.
CeraVe: יש לכם עור ברווז?
מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפול בעור יבש CeraVe השיק סדרת טיפוח בשם SA, הכוללת קרם לחות ותחליב ניקוי להחלקת עור יבש, מחוספס וגבשושי ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. המוצרים מכילים חומצה סליצילית, אוריאה ושלושה סרמידים חיוניים. 130-70 שקלים לקרם לחות (תלוי בגודל האריזה), 70 שקלים לתחליב ניקוי. בבתי המרקחת, ברשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.
Blu: יותר אנרגיה, פחות קלוריות
חדש על מדפי משקאות האנרגיה Blu: משקאות ללא סוכר המכילים שש קלוריות בלבד בשם Blu six בטעמים הנמכרים ביותר: בלו, מוחיטו ובלו דיי. 4-3 שקלים לפחית ברשתות השיווק, 8-7 שקלים לפחית בחנויות הנוחות.
עוגל'ה: אם לא בא לכם לאפות
חברת עוגל'ה הישראלית, המייצרת מאפים מוכנים וארוזים, מציעה שתי עוגות בטעם דבש: 1. עוגת שמרים במילוי קרם בטעם דבש, 8-6 שקלים; 2. עוגת דבש בחושה קלאסית, 7-5 שקלים. ברשתות השיווק.
פסק זמן: גלידה טובה
הנה פינוק נהדר לימי הסגר: גלידות חדשות של המותג פסק זמן בשלושה טעמים: נוגט קלאסי עם ריפל בטעם אגוז, ריבת חלב עם ריפל בטעם אגוז וקוקוס עם ריפל בטעם נוגט. מעל כל גלידה יש "דיסק" שוקולד (חלב או לבן), אותו יש לשבור אותו באמצעות כף או כפית. השוקולד המעולה משתלב נהדר עם הגלידה המשובחת שמתחתיו. 30-20 שקלים. ברשתות השיווק.
Crema: הלחות כבר בפנים
מותג הטיפוח Crema השיק סדרת תחליבי רחצה, שאינם מכילים מרכיבים העלולים לגרום לגירויים או לרגישות. תחליבי הרחצה מועשרים ב-25 אחוז לחות, ויטמינים ומינרלים המזינים את העור לעומק, מעניקים לו לחות, גמישות ורכות מתמשכת. בהיצע הניחוחות: ורד-וניל, נרולי-מגנוליה, לבנדר-אקליפטוס, אשכולית-למון גראס, ג'ינג'ר-למון גראס ובריזת ים. כ-17 שקלים ל-700 מ"ל.
ויסוצקי: מעלים מודעות
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד (אוקטובר), מציעה ויסוצקי מהדורה מיוחדת ומוגבלת של תה ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי. המהדורה הוורודה עוצבה במיוחד על ידי ברוך נאה בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע". כחלק משיתוף הפעולה, ויסוצקי תתרום לעמותה, ותסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד ועידוד נשים ללכת ולהיבדק. כ-22 שקלים. ברשת שופרסל במהלך חודש אוקטובר.