fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדשים בסל: רוטב חריף אש ומוצרים מקסימים לגן ולבית הספר

וגם: ג'ין מצוין, מסכה לשיקום עור יבש, מוצרים חדשים ולא יקרים לטיפוח השיער ועוד כמה דברים טובים. חדשים בסל של מיכל
רוטב סקורפיון. חריף אש של טבסקו | צילום: יח"צ
רוטב סקורפיון. חריף אש של טבסקו | צילום: יח"צ

חריף אש של טבסקו

חריף אש של טבסקו, ראו הוזהרתם. נרוטב סקורפיון, המכיל שילוב של פלפלי סקורפיון, גויאבה, אננס ורוטב טבסקו אדום. רמת החריפות שלו היא עד פי 20 מרוטב טבסקו אדום רגיל, לכן, לא מומלץ לבעלי לב חלש. בכל אופן, הוא מתאים לבישול, להכנת רטבים חריפים, קוקטיילים ועוד. 17 שקלים. ברשתות השיווק.

קולקציה מהאגדות

קשה להישאר אדישים לנוכח קולקציית החזרה לבית הספר המרהיבה של YOLO, הכוללת לא מעט מוצרים מקוריים. בהיצע הרב עד מאוד: קלמרים לבנות ובנים עם ערכת אותיות מהן ניתן להרכיב את השם, תיקי גב, תיקי אוכל, קלמרים, פאוצ'ים, מחברות, עפרונות, מדבקות וסרגלים, מחדדים ועוד. מוצרים שהגניבו אותנו במיוחד: קלמר עם מחשבון, קלמר עם מראה ובקבוקי סיליקון צבעוניים מתקפלים. ברוח ימי הקורונה תמצאו גם מפיות בד לכריכים של הפסקת עשר ומסכות. 12-259 שקלים. להשיג בסניף הרשת בגרנד קניון חיפה ובאתר.

מוצרי חזרה לבית הספר של YOLO | צילום: יח"צ
מוצרי חזרה לבית הספר של YOLO | צילום: יח"צ

חסל יובש

מותג הקוסמטיקה אלונה שכטר, שמוצריו מבוססים על צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציע מסכה לשיקום עור יבש עד יבש מאוד. המסכה מזינה את העור בלחות, ממצקת, מגינה מפני רדיקלים חופשיים ומאיטה את הזדקנותו. יש למרוח אותה על עור נקי, להשהות לפחות 20 דקות ולאחר מכן לשטוף עם מים פושרים. אופציה נוספת: ניתן למרוח את המסכה לפני השינה ולהשאירה במשך כל הלילה. 170 שקלים ל-50 מ"ל. באתר ובמרכז ההזמנות בטל': 1-800-210-210.

מסכה לעור יבש של אלונה שכטר | צילום: יח"צ
מסכה לעור יבש של אלונה שכטר | צילום: יח"צ

שקוף שזה פרקטי

חדש ופרקטי מבית סנו סושי: מפות ניילון שקופות, הנשלפות אחת אחת בלא צורך בחיתוך. הן עבות ואיכותיות, מתלבשות על כל שולחן אירוח ומשטח עבודה ומקלות על מלאכת הניקוי. פשוט לסל וחסל. לכל אריזה מצורפת יחידת ראנר מעוצבת מניילון לשולחן מהודר. נהדר. 15-17 שקלים לאריזה של 10 מפות בגודל של 1.35 על 2.40 מ'. בכל רשתות השיווק.

מפות שקופות של סנו סושי | צילום: טל אזולאי
מפות שקופות של סנו סושי | צילום: טל אזולאי

חו"ל במקלחת

המותג כיף השיק תחליבי רחצה ריחניים בסדרת VACATIONS (חופשות). כל תחליב נושא שם של יעד אקזוטי אחר (שבו, בעידן הקורונה, אתם יכולים רק לחלום לבקר): קוסטה ריקה, קופיפי, ואל טורנס וגואה. לכל תחליב ניחוח נהדר משלו. 13 שקלים ל-700 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

תחליבי רחצה חדשים של כיף | צילום: טל אזולאי
תחליבי רחצה חדשים של כיף | צילום: טל אזולאי

לגימה מהמינרל

הידעתם? הצורן הוא מינרל שכיח בטבע, השני לאחר החמצן. הוא חיוני לתפקוד מערכות הגוף והבטחת תחזוקתן ותורם לתחושת עור חלק ובריא, שיער מלא ומבריק וציפורניים חזקות. קבוצת MORAZ צמחי מרפא, המשווקת את מוצרי חברת הובנר, מציעה את סיליציאה ג'ל, תוסף תזונה על בסיס צורן טהור. למדור הוסבר, כי החברה הצליחה לפתח ולייצר צורן בגודל ובמבנה מולקולרי בעל זמינות ביולוגית ויעילות מוכחת, ובכך לתת מענה טבעי לבעיות הספיגה של הצורן. לדברי היצרנים סיליצאה ג'ל מחזק את עובי השיער ב-8 אחוז אחרי שימוש של שלושה חודשים, ו-13 אחוז לאחר שימוש של שישה חודשים. ניתן גם למרוח אותו כמסכת ביוטי על אזור הפנים למשך 20 דקות. 80 שקלים ל-200 מ"ל, 150 שקלים ל-500 מ"ל. ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובחנויות טבע.

MORAZ צמחי מרפא | צילום: יח"צ
MORAZ צמחי מרפא | צילום: יח"צ

היישר מפרובנס

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לקיץ 2020 את מיסטרל ג'ין רוזה (40 אחוז אלכוהול), המגיע מפרובנס, בצרפת. הוא מיוצר במהדורת אצוות קטנות ובתהליך כפול: זיקוק לאחר השריה של שישה רכיבים קלאסיים – ערער, הל, איריס, פלפל ורוד, זרעי כוסברה ו–grain of paradise, משרים ומזקקים בנפרד עשבי תיבול עדינים – תימין, בזיליקום, שומר, מנטה, אקליפטוס ואשכולית ורודה. טעמו של הג'ין מזכיר אשכולית ורודה והדרים. מומלץ לשתות אותו בטמפרטורה של 6-8 מעלות על קרח או בקוקטיילים. 119 שקלים. בטיב טעם ובמסעדות. פרטים נוספים באתר.

מיסטרל ג'ין רוזה | צילום: אסף לוי
מיסטרל ג'ין רוזה | צילום: אסף לוי

שיקום ירוק

SACARA השיקה סדרה "ירוקה" לטיפוח השיער בשם HAIR SALON. המוצרים אינם מכילים מלחים או פראבנים ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה או צביעה. בסך הכל מוצעים 13 מוצרים המותאמים לטיפול בנזקי הקיץ, כשמוצרי "הכוכב" הם סרום הזנה, מסכה שיקומית, שמפו סילבר ואמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטטי. הפורמולה של המוצרים מכילה תערובת שמנים פעילה ותמציות, המזינים את השיער בלחות ובוויטמינים ומשקמים אותו. 20-30 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר.

SACARA | צילום: קית גלסמן
SACARA | צילום: קית גלסמן

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות